Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel leuk Margreet want dan kan je Miro ook weer eens in levende lijve zien (heb je hem uberhaupt wel eens gezien??) Als je Miro nog kent van de manege op zijn 4 jarige leeftijd dan zul je nu wel verbaasd zijn, meneertje wordt 17 Juli alweer 10 en is uitgegroeid van iel lang gelijnd paard naar een mooie volle stoere vos
met in de hoogte ook een aantal cm'ers meer 
Litteken zit er nog
maar hij heeft er gelukkig nooit last van gehad, het was maar een oppervlakkige schaafwond
) en er mankeerde dusdanig veel aan dat repareren geen optie was en doorrijden ook niet. Bus is weg dus, hij doet nu dienst als veredelde schuur 
Verder prima wagentje hoor! En wat trailertrekken betreft heb ik een fijne deal met een stalgenootje, maar dat kan helaas alleen op zondag. Andere dagen moet de auto werken.
Dus zal dan wel een stilstaande schuur worden. Mij een zorg, ik ben 'm in ieder geval kwijt! Citaat:We moeten even een keertje bij Pronk af spreken om kennis te maken (Margreet ken ik al ) en dan kunnen jullie gelijk die mafketel ff zien