Proeven jullie wel eens paardenvoer e.d.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:05

Ik ruik wel.. proef het niet.. *hooi wel eens Verward * maar op ponykamp waren er 2 gestoorde meiden *lachen* die samen halve zak paardensnoepjes hebben gegeten omdat ze het zooo lekker vonden Verward haha..

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:49

Ik proef eigenlijk nooit wat, maar ik heb wel is een mais-achtig-uitziend-ding uit de muesli geproefd.
Ruiken doe ik trouwens ook niet, want helaas heb ik nauwelijks reukvermogen. Wel vrij gevaarlijk trouwens, ik ruik ook niet of iets bedorven is.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:57

Nee, normaal niet. Maar ik vond de paardenmüsli zo zalig ruiken, dat ik het niet kon laten even te proeven.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:33

nee normaal eigenlijk niet maar ruiken altijd Haha!
heb wel eens *uitzondering* een likje likkit geproeft (een nieuwe dat wel Haha! ) mijn paard luste het niet en alle andere van stal vonden het heerlijk, mijn mening : likkit appel is best lekker *LOL*
en een keertje knoflook (foenegriek ? ) smaakte eerst naar nix daarna in 1x een vette smaakbom Haha! daarna stonk ik een uur in de wind Tong uitsteken gelukkig dat ik met een vriendin op stal was die het ook niet kon laten Haha! (want ja als een pool het lust en vraagt of hij het door zn eten mag gooien word je natuurlijk wel erg benieuwd!)

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:36

Tessebes schreef:
Ik twijfel nog over de pot Rappo Knof die ik heb gekregen. Haha!

Gewoon een grote hap nemen joh! Wacht dan wel even totdat ik ook op stal ben Tong uitsteken (en nee, niet zodat ik mee kan eten)

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:39

als ik iets nieuws geef qua kruiden of weerstandcomplex etc. proef ik dit altijd zelf ff.het is toch allemaal op natuurlijke chinese kruiden basis dus totaal niet slecht Haha! en soms best lekker. de ontslakkingskruiden ben ik overigens helemaal weg van. er zit zoethout in alleen had ik 1 probleempje ik had een beetje te veel genomen en mijn darmen gingen af als een gieter en ook de buikkrampen waren niet te stoppen. hahahaha nu neem ik maar af en toe een heel klein beetje omdat ik het zo lekker vindt.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:54

Leuke anekdote

Toen ik nog klein was en mijn zusje nog kleiner, ik denk 9 en 6 ofzo... had ik een zak paardensnoepjes gekregen.
Mijn zusje vroeg wat het was, waarop ik zei, snoep (mensen variant)
Ze stopte vol overgave een hale wortelsmaak snoep in haar mond en het resultaat zal ik maar niet in detail uitleggen Cool
Nu word het me nog steeds nagedragen Lachen

ik ruik wel altijd aan het voer en vandaag voor het eerst een kruimel kruidensnoep geproeft Lachen Het ruikt lekkerder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 01:47

ik ruik ook allen zelf, proef niet.

maar op de stal waar ik eerst stond, hadden ze 3 kinderen, 11 , 7 en 3 jaar. deze kindertjes hielpen maar al te graag mee met voeren, dan konden ze ondertussen lekker brokjes eten.! en dan niet 1 brokje, nee handenvol !!!

ach en ik kon ze geen ongelijk geven, op deze manier kregen ze nog iets gezonds, plantaardigs met vitamientjes binnen Schijnheilig

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:03

nou proeve niet hoor...
Al waren er meide op de manege die de drop paarden snoepjes zelf als snoep aten nou neej is niks voor mij hahha

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:18

hahaha, najah ik poef het dus wel. alles was erg droog (weinig smaak)
maar knoflook is af te raden!

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:21

Nee, al vind ik het wel erg lekker ruiken altijd.
Heb wel een keer een hondenkoekje gegeten. Een vriendin van me
vroeg of ik een koekje wilde.... vond 'm al zo zout!

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:26

Ruiken wel.... Proeven niet ik geloof zo ook wel dat ze het lekker vinden en dat het gezond is....

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:41

Die appel paardensnoepjes zijn Vingers aflikken Haha!

Ik proef altijd alles, meestal vind ik het vies, maar toch. Na de knoflook geproeft te hebben Clown ben ik wel een beetje afgeschrikt, eerst ruiken! haha
Die gedroogde banaantjes zijn ook best te eten, alleen heb ik met caramel en dat is om te kotsen Tong uitsteken

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:53

Nou het normalen eten dat ie krijgt proef ik niet, maar als ik een keer nieuwe suikerklontjes of pepermunt voor em koop dan proef ik die wel eerst. Als ik ze niet lekker vind, heb ik zo het idee dat Sense ze ook wel niet lekker zal vinden... Scheve mond Maarja.... Hooi gaat me toch een beetje te ver!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:56

Tja ik moet toch weten wat hij krijgt:
Bix (bah), haver (lekker), zemelen(lekker), snoepje (bah), hooi (bah), slobber (mm). En toen ik 3 jaar oud was at ik ook gras:D.
Ook neem ik wel eens een slokje uit zn drinkbak als ik erg dorst heb, ben ik nu geslaagd als paarden-eten-proever Knipoog?

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:57

ja Haha!
wou toch eens proeven of die cornflakes-achtige dingen in die paardenmix wel echt zoals conflakes proeven

niet dus Tong uitsteken
heb de hele tijd een slechte smaakt in mijn mond gehad Misselijk

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:49

Ja leuk proeven!
vroeger aten wij al eens stiekum wat bixjes, en tegenwoordig durf ik de kruidenmixen ook wel te proeven. Likit is fijn ja...voor de echte fijnproevers --> probeer Myoplast een keer (die zwarte korreltjes), die smaken grappig!! *LOL*

en ik kreeg er gelijk spierballen van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 09:42

Ja, ik proef ook wel eens en kan vertellen dat de meeste snoepjes gewoon naar karton smaken Verward
Geen flauw idee wat ze er nu zo lekker aan vinden.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:39

Ehm hier nog zo'n malloot die wel eens een biksje en een vanilla snoepje heeft geprobeerd......... Misselijk vieze droge dingen, snap niet dat die paarden dat lekker vinden Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 11:30

Ja, ik proef het altijd zelf en grappig genoeg zit er behoorlijk wat smaakverschil tussen de merken biks.
Muesli is altijd veilig om te proeven, je weet wat je in je mond stopt. Al heb ik wel eens een knoflooksnipper naar binnen gewerkt, en dat is niet lekker Misselijk

Isleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 11:35

Ik proef alleen muesli,
want er is ook muesli voor mensen dus ik moet even proeven wat voor verschillen erin zitten Haha!
Laatst bijgewerkt door Isleen op 15-05-04 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 11:35

ruiken ja (daar kan je meestal ook niet omheen)
maar proeven nee

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:16

Ik heb weleens zemelen gegeten, aangemaakt met water uit het kanaal in Edam (mjam...). Dat smaakt gewoon naar Brinta met water ipv melk. Ik ruik wel graag aan hooi, als het kruidig en fris ruikt is het goed, ruikt het naar niks of muf is het slechte(re) kwaliteit. Ook kuil moet prettig ruiken bij voorkeur, soms ruikt een baal heel lekker en soms stinkt het naar zuurkool. (Vanochtend greep ik in kuil met schimmel en fruitvliegjes, ieuw!! )

Tralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:21

Ik ruik meestal alleen, proeven doe ik eigenlijk nooit
Wel grappig, vanmiddag nog kocht een meisje zo'n halve likit...
nee niet voor het paard, ze had hem voor zichzelf gekocht!
Tja, het is maar wat je lekker vindt natuurlijk... Haha!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:31

Ik ruik meestal alleen.
Alleen toen ik een nieuwe liksteen had gekocht moest een vriendin van mij daar aan likken en toen kon ik niet achterblijven Bloos
Zie je het al voor je, 2 volwassenpennymeiden, likkend aan een liksteen Scheve mond Bloos!