mooie lange manen worden kort!! >dader VEULEN<help

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:59

bij mijn pony is er nu ook aan de manen en staart gegeten Boos! heb er zelfs al een stuk van der manen moeten afhalen omdat het er zo lelijk uitzag...
je hebt ook van dat spul wat je erin kan smeren, dat heet geloof ik Cribbox. volgens mij helpt dat wel goed... is wel bij divoza te koop

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:16

Dat heb ik dus ook. Haha!

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:56

wat heel goed helpt is midalgan. is te koop bij de drogist. het is een spuitbus met spul tegen spierpijn bij mensen. je hebt het in de warme versie en in de extra hete. als ze hier in happen, krijgen ze meteen een heet gevoel in hun mond en laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd. dit spul heb ik gekregen van de dierenarts omdat mijn paard een stuk uit de manen en staart van een pony had gevreten en omdat hij kribbe beet. het helpt super. het is verder ook helemaal veilig voor paarden.

oOlizziOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 22:00

he bedankt allemaal ikke zal morge snell ff wat proberen heel erg bedankt!!!!! BEDANKT

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:38

wij hebben er een keer spul op gespoten wat bij schapen tegen de maden is (ben ff de naam kwijt), goed verdunt, op de manen en staarten gespoten (veulen vrat aan alles wat haar had) en ze heeft er nooit meer aangezeten. Bij het aanlengen stinkt het misschien wel, maar je hebt er lang profijt van.

vesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:49

weet je wat ze er vroeger aan deden afgedropen olie.
Het lijkt me wel smerig maar daar komt geen veulen meer aan

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:29

Lijkt me niet gezond, niet voor de merrie, en niet voor het veulen (hij zal er toch een keertje aan moeten zitten om uit te vinden dat het niet lekker is)

Iedereen schreeuwt moord en brand als je suggereerd om afgewerkte olie te gebruiken tegen mok, en tegen zoiets simpels als het knagen aan manen mag het ineens wel?

Lijkt me ook niet echt fijn voor het milieu.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:31

t blijft een natuurlijk product Verward
maar die hoe heet het pcb ofzo.. tegen varkens die staarten bijten??? pfff dat moet t doen!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:47

PHb spray tegen t staartbijten vanvarkens en kaalpikken van kippen, als dat niet werkt, werkt nix meer

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:53

klaske schreef:
t blijft een natuurlijk product Verward

Arsenicum is ook een natuurlijk product. Jakobskruiskruid ook, en zoveel planten meer die giftig zijn voor mens en dier. Omdat iets een natuurlijk product is, is het niet meteen gezond om het te gebruiken?

En als jij Olie een natuurlijk product vindt, waarom raakt iedereen in de stress als er weer eens een olietanker op de klippen loopt?

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:39

was een geintje.... sowwy.. Bloos!

nee ik smeer geen olie op mijn paard om manen te beschermen.. dan doe ik ze in zo'n kous.. vinden ze lekker..
t ziet er alleen niet uit.. Scheve mond