Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mien schreef:Het verschil met een manege en een verzorgpaard is dat je ook "werkt"voor je plezier je mest de stal uit op de dag dat de eigenaar zelf niet kan. En daarvoor mag jij rijden. Wil je les moe tje dat zelf betalen.
.
Richtje schreef:Zo heb ik dus ook een tijdje een paardje gereden (waar ik ontzettend blij mee was, dat ik hem überhaupt mocht rijden)
zijn
rug te mogen zitten... zwijmel... had ik maar geld dan kocht ik m echt
joelledsr schreef:Ik denk dat wanneer je als verzorger, bijrijder op deze manier ook inzichten krijgt in de kosten. En op die manier ook voorzichtiger bent.

rebeltje schreef:de meeste bijrijders zien het paard dus ook als hun paard.

imker schreef:Het kan nog veel gekker: ik heb iemand hier gehad die wilde ervoor betaald wórden!!! Ja hee, die is maf.
Ik wilde een kleine bijdrage in de kosten, waarvoor die persoon dus 3x per week kon rijden en zelfs wedstrijden mocht gaan rijden, trailer mee en ga zo maar door, maar mevrouw zei dat ze in de WAO zat en een beetje bijbeunde bij deze en gene en toch wel minimaal 15 euro per keer dat ze kwam, wilde hebben.
Deze dame is dus heel snel maar weer vertrokken.....

en nu ben ik 14 en ik verzorg ze nog steeds
ook al kunnen we er niet meer op rijden.