Angst voor eigen paard...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:04

ik ben ook zo iemand, die kijkt waar een paard van kan schrikken en dan ga ik lomp doen, dat voelt mn paard en dan gaat hij juist schrikken. dit heb ik op alle paarden trouwens. gelukkig heb ik voor mezelf een oplossing bedacht, gewoon als er wat engs is idd gaan lachen, praten over wat je die dag hebt gedaan tegen je paard, zingen noem maar op, dan voel je dat je ontspant. het helpt bij mij ook heel erg als er iemand mee fietst, die kan dan mn paard pakken. je moet gewoon dingetjes proberen, op een geven moment kom je er wel overheen(merk ik ook aan mezelf, ben er zelf bijna helemaal overheen..)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 22:14

Zo veel reacties had ik niet verwacht... Knipoog
Ik moet het inderdaad langzaam opbouwen, en ik ben in ieder geval heel blij dat Richtje Twister mee wil nemen naar het bos... Eventueel kan ik een ander paard mee nemen om te kijken wat er gebeurt... Niks dus... Bloos

Ga Twister morgen in ieder geval ZELF naar het weitje verderop brengen, eerst maar kijken hoe dat afloopt... Scheve mond

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 00:02

Het gaat vast helemaal goedkomen morgen
Succes!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 18:21

Ik schaam me een beetje om het te zeggen... Maar wat was ik blij dat het regende vandaag... Vond het wel een mooi excuses om er onder uit te komen... Bloos

Heb dus ook niks met dr gedaan, ze heeft eigenlijk de hele dag binnen gestaan... Scheve mond

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:37

die van mij ook maar die Haat regen Boos!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:55

xtwisterx schreef:
Ik schaam me een beetje om het te zeggen... Maar wat was ik blij dat het regende vandaag... Vond het wel een mooi excuses om er onder uit te komen... Bloos

Heb dus ook niks met dr gedaan, ze heeft eigenlijk de hele dag binnen gestaan... Scheve mond

Moet zeggen dat ik het me ergens heel goed voor kan stellen, dat je met dit weer niets met haar gedaan hebt Knipoog Regina heeft ook de hele dag lekker vrij gehad.

Maar dat is natuurlijk een ander verhaal..... Tja, ik herken het wel een beetje, een excuus zoeken om dingen voor je uit te schuiven. Maar je schiet er alleen zo weinig mee op Scheve mond
Weet je al wanneer jullie ze nu gaan verhuizen?