Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Langtand"]
[quote="Summertje schreef:Het is toch je eigen paard, en wat jij het mooiste vind, doe je dan toch gewoon? Mijn ene merrie heeft ook lang haar, en bij de ander beginnen ze ook te groeien (bij haar trek ik ze alleen voor de keuring). De manen hebben ook een functie, en omdat mijn paarden dag en nacht buiten staan in de zomer zijn die lange manen mooi handig tegen de vliegen.
Lientje schreef:Ik ben dus die vriendin van amargith die liever korte manen bij Donder zou zien, ik ga binnekort op wedstrijd met hem en daarna word hij verkocht. Ik vind dat hij daarom korte manen moet hebben en dat zijn vetlokjes geknipt moeten worden. Dat maakt een paard veel presentabeler voor de verkoop. Nu ziet het er een beetje slordig uit
Ellende schreef:Persoonlijk vind ik lange manen mooier, vind het onnatuurlijk staan..
net als van die opgeschoren sokken, hou ik ook niet van.
edit: of geschoren staartwortels... ook niet mijn smaak
Volkoren schreef:Ellende schreef:Persoonlijk vind ik lange manen mooier, vind het onnatuurlijk staan..
net als van die opgeschoren sokken, hou ik ook niet van.
edit: of geschoren staartwortels... ook niet mijn smaak
Ik vind dus dat allemaal wel mooi, korte manen, geschoren voetjes, en n geschoren/geknipte staart. Staat netjes en verzorgd.. Tenzij j natuurlijk bij n fries of tinker dat wilt gaan doen, of n hafje. Dan verklaar ik je voor gek
Maar das mijn mening, je kan t natuurlijk altijd proberen want de manen groeien behoorlijk snel weer aan.