vliegenmasker van divoza (en de rambo en bucas)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:39

Ik heb er een zonder oren, ik weet het merk niet. Ik heb hem inmiddels voor het 3e seizoen in gebruik. Ik vindt het super OK dan! . Ik heb een blauwe met ruitjes, nog hip ook Haha! .

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:57

Ik heb mijn supermask al 5 jaar en hij is nog steeds prima. ze heeft hem echt nodig want je wilt niet weten hoeveel vliegen er nu al om haar hoofd zitten. eigenlijk kon ik hem gelijk al aandoen toen ze een paar weken geleden de wei in gingen en ze heeft hem als het nodig is dag en nacht op en dit gaat ook prima.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:09

Ik was al aan het twijfelen welk merk ik moest kopen maar ik ga nu maar de supermask van de paardendrogist.

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:31

Het enige waar je wel op moet letten is dat het masker bij warm weer niet gaat smetten. door zweet kan dit gebeuren.Omdat mijn paard toch niet zonder een mask kon heb ik aan de binnenkant van het masker ( de plekken waar het ging smetten) een stuk handdoek erin genaaid/t.en dit zit al jarenlang op zijn plaats en mijn paard heeft geen last meer van smet plekken

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:22

Ben ook erg benieuwd naar ervaringen met de Field Relief Max van de Paardendrogist.

Iemand suggesties??? *LOL*

branki

Re: vliegenmasker van divoza (en de rambo en bucas)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:25

Ik heb al jarenlang voor mijn ene paard de flymask van Rambo en die bevalt heel goed. Prima pasvorm, de wimpers raken het masker niet.

Voor mijn andere paard had ik een masker wat bij de deken (field fly shelter?) hoorde (ze kunnen hier i.v.m. de dazen absoluut niet zonder deken), maar die bevalt niet goed. Is veel slapper dan de rambo. Het ene paard heeft hem binnen de kortste keren af (terwijl hij de rambo redelijk goed laat zitten) en de ander hield hem wel op, maar zijn ogen raakten geïrriteerd.

Nu heb ik net deze week de supermask van de paardendrogist besteld, maar die gaat vandaag weer retour, omdat de Rambo toch ruimer zit. Ik ga er dus nog een rambo bij bestellen. Is ook nog eens goedkoper.

SuzyE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:08

mondi schreef:
Ben ook erg benieuwd naar ervaringen met de Field Relief Max van de Paardendrogist.

Iemand suggesties???

heb ik! super over te spreken:-) ik moet alleen het neusnetje iets in korten, maar daar heb ik al iemand voor gezocht... Cool

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:28

Ik heb vorig jaar een kap van Harry Horse gekocht met oren.
Hij is nu behoorlijk uit elkaar aan het vallen, en ga denk ik een bucas aanschaffen, aangezien ze al helemaal in bucas gehult staat en het heel zacht materiaal is. Dat bont van de kap die ze nu heeft wordt snel hard met zand enzo.

branki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:33

Branco heeft er trouwens een gruwelijke hekel aan als je aan zijn oren komt. Maar wil ik hem zijn masker (met oren) aan doen, dan steekt hij bijna zelf zijn hoofd er in en vind het helemaal niet erg als ik zijn oren goed in de oren van het masker stopt. Hij vind het dus duidelijk fijn om een masker te dragen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:58

Stan heeft er 1 van de Horseplaza met oren (weet niet, maar ik dacht dat het HH was). Doet er nu z'n 3e zomer mee Lachen

Quellian had er 1 van Divoza zonder oren, maar past niet Boos!