Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DANIenVLIEG schreef:ik zou af en toe nu es gaan longeren, vind dat dat geen kwaad kan.
ik zou dan wel niet meer als 1of 2 keer per week doen.
en pas na een paar maanden er 15 a 20 minuten van maken.
als ie dan 2 1/2 is kan je zo'n 3 keer per week een half uur gaan longeren..
WenckeLover schreef:Waarom heeft iedereen zoveel haast met het beleren
Wacht toch tot op een mooie leeftijd!
DANIenVLIEG schreef:als ie dan 2 1/2 is kan je zo'n 3 keer per week een half uur gaan longeren..
Citaat:ik hoor wel vaker de reden met 2 is hij niet zo sterk, begin er daarom al mee.
)Amethyst schreef:Wie legt mij dit even uit? Die logica ontgaat me hier totaal.. Dus als hij niet zo sterk is, ga je beginnen met longeren?
Karlijntje schreef:Is hij heel rustig of juist heel erg wild?? Ze hadden een keer bij een meisje op de manege dat dat paard 3 was maar was nog maar neet 3 week 2 en toen is ze hem al gaan rijden en de veearts had toen egzegt waarom ze op een 2-jarig paard reed?! En toen zei ze 2? maar die was dus 3 maar ze eheft er alleen maar voordeel me egehad dus het kan best! helemaal als die wat wilder is!!
.
Sily schreef:Ik lees en hoor het wel vaker...mensen die klagen over hun drukke, wilde en sterke 2-jarige, die besluiten ze dan nu maar alvast te longeren en in te rijden want wie weet hoe sterk die wel niet is met 3![]()
Citaat:Wat niet bij ze opkomt is dat als je dat dier tot aan zijn 3de in de groep zou laten staan het dier helemala de kans niet krijgt te testen *op mensen* hoe sterk die is...meestal krijgen ze pas door hoe ze je in de maling kunnen nemen als je ze juist vaak in handen neemt.