gapen tijdens opzadelen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 21:33

kimmy schreef:
mij is altijd geleerd, dat ze ontspannen zijn...

Daar kan wel wat waarheid achter zitten. Dan schrikt je paard van een kabouter, is ze met geen stokken langs de hoek te krijgen, staat ze te snuiven en te blazen en springt ze bij het minste geluidje om, oefen je moeilijke oefeningen, is ze op het einde helemaal bezweet en heb je een hele tijd nodig om haar droog te stappen, en dan stap je af, doe je de neusriem los en dan staat ze daar te gapen met een blik van: "geeuw... Was dat alles... Gaaaap "
Haha!

eefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 21:56

hmm best grappig dat er meerdere zijn die dat doen.. ik meen de dat k gewoon een rare pony had Tong uitsteken:P
alleen doet hij dat als ik t bit in heb.. en nog geeen riempjes ofzo vast heb...

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 22:23

die van mij die gaat altijd staan briesen als ik zijn hoofdstel omdoe. maar volgens mij doet die van mij het zodat ik zijn neusriem niet vast kan maken.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:55

mijn vorige verzorgpaard deed dat altijd al als ik met het zadel aan kwam zetten Haha!

Annebel gaat altijd als ze me op dinsdagavond de stal in ziet komen uit gewoonte al mesten, die weet al dat ze dan in de trailer moet om naar les te gaan. En ze heeft er een hekel aan om haar voeten te bevuilen aan haar mest Haha!

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 09:52

Hercules doet het zodra ik de teugels om hem doe! En als ik de neusriem wil vast maken want dan kan ik hem niet dicht krijgen als hij gaapt haha

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 10:04

Ik heb er ook 2, die gapen niet. Vallen wel spontaan in slaap. Pak ik dat hoofdstel, zie je die oogjes steeds kleiner worden. En die onderlip gaan hangen.

Gekke beesten Haha!

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 10:49

haha, dat zal ook wel een mooi gezicht zijn Tyrza Haha!. rare dieren zijn het ook, die paarden

Ilsuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:07

Leuk om dit te lezen! Josefien doet dit ook, heel suf volgens mij gewoon als ze lekker een beetje staat te slapen tijdens een poetsbeurt.

Ze gaapt ook vaak weer zodra ik haar hoofdstel afdoe, zou ze tijdens het rijden ook willen gapen, wat denken jullie?! Schijnheilig Tijdens een relaxed buitenritje dan he!? (wel zielig als het dan niet gaat door haar hoofdstel... *LOL* )