martingaal en slof en thiedemann

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:18

Zoals anderen het zeggen, ik zou echt andere verzorgpony paard zoeken want die eigenaar DEUGT niet!!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:21

nee de eigenaar niet echt,maarhet paard opzich wel.
ik heb hier superlang naar moeten zoeken,en toen had i alleen eerst die tinker,maar toen had ik supergeluk dat ze er een paard bij wou kopen voor mij en voor haar dat wij 2 er ALEEN op mochten rijden!
maar zij heeft nu een tijd niet gereden en zal ze nog niet mogen doen,vanwege haar zwangerschap!
ik zei al ben nu opzoek naar een paard voor erbij.
om intensief te dressuren en te springen en voor gimmy alleen recreatief rijden!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:33

Ik wens je al veel succes met je zoektocht..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:40

bedankt Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:08

Ik zit hier met open mond te lezen.... Bloos!

Waarom moet jij met hulpteugels en zulte flike sporen rijden? Waarom moet jij je paard schoppen, schoppen, schoppen??????????

Wat een waardeloze tante zeg, die instructrice van jou! Ik heb medelijden met het paardje en met jou, dit gaat toch niet zo? >;)

Ik vind het werkelijk absurd dat dit zomaar kan, jij wil gewoon netjes en rustig rijden, en van die troela moet je je paard half afslaan, want zo noem ik het maar.

Als ik jou was zou ik gaan zoeken naar een ander paard, EN een andere instructrice, want dit slaat werkelijk nergens op...

Ben benieuwd of ze haar baby straks ook zo idioot behandelt.... Lips are sealed

loez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 14:41

heey,ja ik wil gewoon dat ik en het paard allebei veel plezier in het rijden hebben,dan is het tenslotte het leukste.!!!
ik ben al met kleinere sporen gaan rijden,omdat mijn instructice zei dat je haar en supervoor uit MOET schoppen.maar met die hamersporen liep ze TE voorwaarts dan ging ze ook bokken in de gallop en zo,bij petra(instructrice) doet ze dat niet,maar daarom ben ik met kleinere sporen gaan rijden,nu moetik en de draf en zo wel wat harder werken,maar dan heeft de pony er meer plezier in als dat ze af en toe zo'n dikke hamerspoor van bijna 4 cm is de buik geprikt krijgt.
op gimmy blijf ik de komende tijd nog lekker doorrijden en ik doe ook gewoon vaker wat mij het beste lijkt!
want als ik het zelf probeer lukt het vaker beter,als dat petra ligt te roepen NEE NIET ZO MAAR zo!!!
en binnenkort staat gimmy bij petra thuis in de bak,dus dan kan ik vaker ook voor mezelf rijden,dat ik gimmy zelf het beste kan leren kennen want ik rijd haar nog geeneens 2 maanden.(heaven reed ik al langer nu bijna een jaar!)
en dan kan ik dus lekker zelf rijden hoe ik wil en gimmy lekker en netjes voorwaarts te laten lopen!!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 18:13

heeft iemand nog tips?