wat kost een ankypad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:15

Ze zijn prachtig en zal vast goed materiaal zijn, maar ze blijven bij mij totaal niet goed liggen, steeds strak over de schoft heen.
Als hij goed bleef liggen, had ik er wel meer gekocht Haha!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:38

Ik zal nu wel afgemaakt worden, maar ik vind het echt ondingen. Ze zakken naar beneden en dan drukken ze op de schoft. Als er nou net wat meer model in had gezeten, dan was het een stuk beter geweest. Ik zag gisteren van Eskadron een shabrak van hetzelfde materiaal. Dat vond ik pas een mooi ding! Prijs weet ik echter niet, zal ook niet weinig zijn.

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:42

bij mijn pony ligt ie super, maar op mijn tantes paard zakt dat ding steeds weg en knelt de schoft

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:46

Tessebes schreef:
Ik zal nu wel afgemaakt worden, maar ik vind het echt ondingen. Ze zakken naar beneden en dan drukken ze op de schoft. Als er nou net wat meer model in had gezeten, dan was het een stuk beter geweest. Ik zag gisteren van Eskadron een shabrak van hetzelfde materiaal. Dat vond ik pas een mooi ding! Prijs weet ik echter niet, zal ook niet weinig zijn.

Dat doen ze bij mijn paard dus ook, strak over de schoft. Jammer, want ik vind hem wel erg mooi, en opzich ben ik wel voor de pads, handig.
Polypad blijft gelukkig bij mij wel goed liggen.

Was dat ook een pad van eskadron, of een shabrak? Dat shabrak die je, denk ik, bedoeld kost rond de 80 euro

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:30

Het is een Eskadron Impuls en bij de internetshops in Duitsland kosten ze 65-70 euro. Verward Ook een beetje veel dus.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:02

Femke_L"]
[quote="Fairie"][quote="Chronos schreef:
€ 49,95....

Maar het is zijn prijs waard.

Test er een, dan ben je waarschijnlijk verkocht.
[/quote]

nou ik was gewoon erg benieuwd hoe DUUR die koste...

hij is het vast waard want vind het echt geweldige dingen..op stage hadden ook veel mensen die..maar zo onwijs duur..maar denkdat ik er over een tijdje ook aan ga geloven..Tong uitsteken:P

nu nog kiezen welke kleur..Tong uitsteken:P
[/quote]
Kleuren zat, kiezen is dan moeilijk he Tong uitsteken

Ze zijn mede zo duur omdat ze ontzettend lang mee gaan en van top kwaliteit zijn!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:05

zo goedkoop??
Ik dacht echt dat je rond de 50 a 60 euro aardig in de buurt kwam Bloos

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:05

PolyPads zijn nog duurder hoor, die kosten gemiddeld 55 euro.

Ik ben best bereid om wat meer te betalen voor iets waar ik praktisch nut van heb. PolyPads bevallen mij prima, dus heb ik daar het geld ook voor over. Als het alleen 'voor het mooi' zou zijn, dan zou ik geen sjabrakken van die prijs kopen. Maar het staat iedereen vrij om zijn geld uit te geven waaraan hij/zij wil. Lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:10

Hier kost een Ankypad 52 euro in de winkel waar ik al mn spullen voor Ushi koop Bloos!
Maar heb er toch een turquoise gekocht een tijdje geleden, en ben er echt super tevreden over.
Als je ze goed in de kamer van je zadel trekt voor je aansingelt, trekt hij niet strak over de schoft hoor.
En ze absorberen het vocht ook super goed, Ushi zweet er veel minder onder dan bij andere gewone dekjes.
Voor mij echt geen andere dekjes meer, ze zijn het geld echt dubbel waard en zijn ook nog eens in fantastische kleuren. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:14

passen ook op een paardje met vrij hoge schoft dan?? Ik vind ze wel erg mooi namelijk!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:36

huh luckey, jij had toch al een turquoise?

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:50

Tessebes schreef:

Ik maak je niet af, ik draag je op handen. Jij zegt wat ik denk. OK dan!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:53

Die dekjes van Eskadron van "hetzelfde" materiaal heb ik ook in mijn handen gehad, maar na het zien van de prijs (80 euro) weer snel terug gehangen,... Dan liever een Anky pad!

falabellatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:39

MissJ schreef:
Ik heb net even op de site van Divoza gekeken, en daar kon ik de Anky Pad niet vinden, maar ze verkopen er wel meer artikelen die op de site staan, en Karin zegt dat ze ze wel hebben, dus zal dat wel zo zijn.Lachen
Ik vind 110 gulden een belachelijk bedrag voor een dekje.
Ik vond trouwens wel de Divo Pad, geen idee of die goed is, maar hij is wel stukken goedkoper.
Maar nou nogmaals mijn vraag:
Wat is er nou zo geweldig aan die Anky Pad?

De vraag wat is er nou zoooo geweldig aan die Anky pad? Antwoord: helemaal niks its all in the name. Als die pad eigen merk of nog sterker merkloos zou zijn is ie hoogstens €20 waard. Maar doe er eens een any embleem op ie hopaa €50. Het is net zo als merk kleding. En anky tja die lacht zich rot dat wij het allemaal kopen. Zelf koopt ze het harstikke goedkoop in ergensin verwegiestan. En zet er een van haar befaamde merkjes op. En mensen die merkgevoelig zijn trappen er lekker in!! Ik koop liever iets nuttig voor dat geld bv lekker eten voor mijn paard

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:04

Falabellatje,
je moet niet ergens over oordelen als je er zo overduidelijk geen enkele ervaring mee hebt...
Mijn paarden krijgen eten genoeg en voor het geld wat ik af en toe nog over hou heb ik ook o.a. een Anky pad gekocht. Volgens mij waa ik toen 1 van de eerste op Bokt, en misschien wel 1 van de eerste in NL. De zending kwam namelijk net binnen bij Hyppodrama toen ik hem uit de kratten heb gevist, dus van een trend kon je toen nog niet spreken.
Het ding krimpt niet, blijft (bij mijn paarden) goed liggen, is kleurecht, slijt niet, paarden zweten er minder onder en de pad droogt super snel.

Het staat je vrij om ze mooi of lelijk te vinden, maar kom niet met dat geneuzel van hierboen aan. Ik heb meerdere Anky spullen en koop ze alleen maar omdat ik zo enorm over de kwaliteit te spreken ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:07

Lydiia schreef:
huh luckey, jij had toch al een turquoise?

nope ik had een dekje turqoise geverfd geen echte ankypad..!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:28

Hmm, ik zit er toch hard over te denken om er 1 aan te schaffen.
Toen ik mijn paard vanmiddag afzadelde was hij echt helemaal zeiknat, vooral onder het zadel.
Het dekje droogt echt voor geen meter, en toen ik een uur na het rijden wegging, was Iwan nog steeds nat, terwijl ik hem drooggevreven en gepoetst had.
Dus dat schiet niet echt op.
Daarbij vind ik ze toch stiekem ook wel heel mooi...
Verleidelijk hoor.

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:21

Je hebt ze toch ook in een crèmekleur? Is die kleur te vergelijken met champagne-kleur? Ik heb op concours nl. alles in champagne (rijbroek, blouse, dekje, bandages). Ik vond zo'n Anky-dekje echt super, een stalgenootje van mij heeft hem ook en hij zit super, kwalitatief is hij ook heel goed, sterk materiaal. Ik wil dus een champagne-kleur hebben, mag niet te geel zijn.

ankyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:23

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:25

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:25

ankyfan schreef:
http://www.anky.nl daar staan volgens mij de prijzen van een anky pad

volgensmij staan ze niet op de site, en in elke winkel zijn de prijzen verschillend

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:27

Nou volgens mij moeten de pads verkocht worden voor € 49,95...

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:39

ankyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:20

Lydiia"]
[quote="ankyfan schreef:
http://www.anky.nl daar staan volgens mij de prijzen van een anky pad

volgensmij staan ze niet op de site, en in elke winkel zijn de prijzen verschillend
[/quote]

oke

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:27

Ach, iedereen probeert er nauurlijk een slaatje uit te slaan.
In Belgie is alles sowieso duurder als hier, dat is met kleding ook zo, kijk maar eens als je een prijskaartje ziet waar verschillende landen op staan.
Misschie dat dit iets met inflatie te maken heeft ofzo.
Ik ga volgende week de Divoza eens plunderen, en ik denk dat ik ga voor een blauwe Ankypad.