mini winkel??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:23

Hier ook animo.

Moet voor Tess en Spike nog een aantal dingen en ben hard op zoek maar heb nog niks gevonden, en als je uberhaupt al wat vind is het natuurlijk in het buitenland en zo ontzettend achterlijk door, en betaal je je nog eens scheel aan verzendkosten.

Dus, ik ben voor Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:09

haha dit vind ik erg grappig om te lezen... *LOL*
Weet je nog dat ik ooit een keer tegen je gezegd heb dat je misschien iets voor jezelf zou kunnen beginnen als het in loondienst niet wil lukken?
En dat zag je toen echt niet zitten Haha!
[AM] Kan weer gaan zoeken

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:24

Ik denk dat het erg tegen valt en dat je beter ook spullen voor grotere paarden kan verkopen omdat je hier gewoonweg meer aan verdient.

Natuurlijk zijn er veel shetlanders, maar de meeste zijn voor de recreatie. Een dressuuramazone met een paard zal daarom veel meer bij jou kopen, omdat ze meer nodig heeft en met de mode mee wil gaan, de meeste dan.
Het is natuurlijk een hartstikke leuk idee, maar ik denk dat je snel ook spullen voor grote paarden in je assortiment kan opnemen....

Misschien is het een idee om wel meer mini-spullen te nemen dan andere ruitersportzaken, maar ik zou zeker wel grote paarden spullen erbij nemen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:27

Sjonniej schreef:
Het is natuurlijk een hartstikke leuk idee, maar ik denk dat je snel ook spullen voor grote paarden in je assortiment kan opnemen....

En als je dan toch iets bijzonders wilt doen: denk dan eens aan de hele grote paarden!
Want daarvoor is ook maar moeizaam aan fatsoenlijk spul te komen...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:19

En niet alleen mensen met grote paarden willen knappe spullen hoor. Ik wil ook niets liever dan wat knaps maar het is er niet/nauwelijks. Bijna alle leuke spulletjes die ik heb komen uit Amerika, Engeland of Duitsland!!!!!!!!! Voor de rest is het alleen maar prut hier. Een van mijn beste aankopen zijn nog mijn Rhino dekens(uit Engeland) en met Polypad(uit Amerika, oke, engelse makelij) geweest!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:36

Dennis schreef:
En niet alleen mensen met grote paarden willen knappe spullen hoor. Ik wil ook niets liever dan wat knaps maar het is er niet/nauwelijks.

Idd, ik kijk echt overal of ik iets kan vinden, maar het enige wat ze hebben is prut. En al kom je die ene van de honderd keer eens iets tegen dan heb je echt mazzel. Helaas heb ik nog geen mazzel gehad, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:47

Het ligt er denk ik aan wat je wilt gaan verkopen.
Ik denk dat halsters en borstels het erg goed kunnen doen. Hoofdstelletjes en zadeltjes ook wel. Maar dekens Verward
De meeste mensen hebben hun shet dagelijks buiten staan en zijn niet echt 'prestatie'gericht, dus denk ik dat ze een deken niet zo snel nodig hebben.
Tenzij je de echte fanatieke mensen hebben die hun shet in de winter scheren, maar ik denk dat het er echt een paar mensen zijn.

Maar het zou zeker leuk zijn als er een echt mini-winkeltje in Nederland bestaat, dan wordt ik zeker klant bij je!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 20:51

Margreet schreef:
haha dit vind ik erg grappig om te lezen... *LOL*
Weet je nog dat ik ooit een keer tegen je gezegd heb dat je misschien iets voor jezelf zou kunnen beginnen als het in loondienst niet wil lukken?
En dat zag je toen echt niet zitten Haha!
[AM] Kan weer gaan zoeken

Klopt. Ik denk ook niet dat dit iets is om van te leven en ik zal er nog steeds een baan bij moeten hebben, maar ik wil iets om handen hebben, anders vlieg ik straks tegen het plafond op

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:22

Jahoor hier meld zich nog iemand *LOL*
Lijkt mij wel wat.
Zolang het spul allemaal maar niet Brandduur is.
Wat vaak wel zo is bij die mini spul winkeltjes .
Wat mooie hoofdstelletjes of Shabrakken daar ben ik wel in geintresseert Lachen

jackim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:45

Ik denk wel dat er animo voor is, maar zou als je een zo groot mogelijke klantenkring wilt bereiken, dat je dan behalve voor shetland ook spullen voor b-pony's etc. kan doen.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:06

Ik ken een aantal eigenaren van paardenwinkels, die dachten ook dat de minimaten populair zouden worden, helaas blijkt bij hun niet het geval.
Van mini dekentjes worden er maar een paar verkocht en veel andere spulletjes blijven soms tijden in hun winkel liggen.
Misschien heb je op internet meer geluk, maar ik denk zelf niet dat er genoeg animo voor is.