Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ook wel raar eigenlijk! Sjonniej schreef:Bij ons is het dus ook overal verboden echt stomIk rij altijd illegaal in het bos. Wij hebben een bos, maar dat is helemaal verboden toegang voor paarden. Maar pas stapten wij daar netjes rustig over een breed pad, achter elkaar aan de kant. En toen kwamen er eerst een paar voetgangers, dus wij heel netjes de paarden stilgezet, daarachter liep de boswachter en die zei er niets van dat wij daar redenOok wel raar eigenlijk!
LiSSy"]
[quote="falabellatje schreef:lekker doorrijden heb toch mijn ruiterbewijs !!!!
En dan zwaaide hij terug
Maar zo vaak kwam ik de boswachter niet tegen, en hoewel we wel eens op "verkeerde" paden reden, ach... dat waren geen kleine wandelpaadjes, maar van die grote zandpaden waar er wel eens boswerkverkeer rijdt, dus die reden we niet echt kapot. En anders, die bordjes staan verschrikkelijk verborgen, je moet ze te weten staan, want anders rijd je er zo voorbij in een drafje of galop
TongeR schreef:je begrijpt me verkeerd.
hi kwam nogal raar over.
en ik durf al moeilijk in mn eentje te rijden.
dan komt die man eraan en was geschrokken.
tuurlijk weet ik wel dat ik in overtreding ben.
maar je weet niet wat er allemaal kan gebeuren.
en ik weet niet eens of dat wel de boswachter was straks is het een vieze vent.
maar hij zag eruit als een boswachter.
dat zinnetje was wat verkeerd geformuleerd.
D'r is wel een veldwachter maar die zit altijd bij de vijver aan de andere kant van de weg, dus daar hebben we nooit last van. Je mag daar ook gewoon rijden met de paarden