* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LuvdaTossa schreef:Welke broek is het? Ik krijg het namelijk ook deze week met mijn nieuwe Eurostar broek
?) Het is een roller met een handvat, op die roller zitten iets van 20 vellen papier met een plaklaag. Hiermee rol je stevig over de pluizen heen en trekt dat ding ze er zo af. Is de plaklaag vol trek je die laag eraf en kun je weer verder. Heel handig en werkt echt! Voor 3 van die 'apparaten' betaal je iets van 2 a 3 euro! Amvbeek schreef:Maar het blijft toch belachelijk dat die broek al zo snel ging pluizen. het is dat ik hem aan de andere kant van nederland gekocht heb anders was ik er echt wel mee terug gegaan.
kimmy"]
[quote="LuvdaTossa schreef:Welke broek is het? Ik krijg het namelijk ook deze week met mijn nieuwe Eurostar broek

XjolitaX schreef:Ikzelf heb nooit last van pluisjes op mijn paardrijbroek, maar je zou het mischien eens kunnen proberen met zown speciale borstel om dierenharen van je kleren te halen.(als het goed is heb je die in de dierenwinkel gewoon liggen, maar weet niet zeker of het ook voor paardenharen werkt op een paardrijbroek maar je zou het kunnen proberen.