Houden we het wel on-topic verder dames

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Op 2001-10-11 19:34, schreef Zep:
maar ik snap de mensen niet die met een Tinker of Fjord dressuurwedstrijden willen rijden
Ik snap dat niet, als je wilt dressuurrijden koop dan een dressuurpaard. Ik ga mijn dressuurgefokte Trakehner toch ook niet voor een karretje in het bos spannen??
Citaat:Steef: Ik krijg soms wel het idee dat mensen die een fjord of een ander ras hebben wat niet warmbloed is constant op mensen lopen te zeiken op warmbloed mensen want zij zullen arrogant zijn en zij trekken hun paard in de krul en zij doen alles verkeerd en de fjorden/haflinger mensen zijn perfect en doen alles goed. Paarden hebben een goed leven etc. etc. Mensen met warmbloeden zijn lang niet zo afzeikerig imo.
Citaat:Katrien:Maar ik vind wel dat mensen met rijpaarden(luxe) veel moeilijker doen en veel meer elkaar niks gunnen dan mensen met de wat koudere types.
Citaat:Op 2001-10-11 20:39, schreef Zep:
Nee maar even serieus: als je op een Trakehner (tenminste, op de mijne...) scheef gaat zitten, straft ie je onmiddellijk af. Ik heb altijd het idee dat die coolere dieren zich veel minder van je aantrekken.