http://www.groenhorstbarneveld.nl/
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en je had er wel aanzien ja 
Citaat:ik heb vooor dierenverzorging gekozen waarom, met dierenverzorging krijg je ook les over en met paarden..Dierenverzorging bind ik dan toch uitgebreider om dalijk een baan in te vinden..
Paarden heb je alleen maar paarden en ik vond niet alleen paarden leuk maar ook andere dieren en dat wil ik later gaan combineren..

Princess schreef:luckey: als je idd niet alleen met paarden wil werken maar ook met andere dieren dan zou ik ook wel dierverzorging doen.
maar als je echt de paarden in wilt en er echt voor open staat om te leren, dan kom je er echt wel!en dan vind je wel een baan!het probleem is dat de helft niet open staat om te leren die vinden der eigen al goed(zoals de pennymeisjes)zonder dat ze het zelf weten!
Luckey schreef:en in de paarden alleen dan is er dan wel werk te vinden? Nee, ook niet!
Ik doe nu niveau 4 en ga hierna naar het hbo, ik wil toch niet voor iemand werken in de toekomst maar iets voor mezelf beginnen..(*hoopt natuurlijk dat dat allemaal gaat lukken*
[/quote]Misser"]
[quote="Luckey schreef:en in de paarden alleen dan is er dan wel werk te vinden? Nee, ook niet!
Ik doe nu niveau 4 en ga hierna naar het hbo, ik wil toch niet voor iemand werken in de toekomst maar iets voor mezelf beginnen..(*hoopt natuurlijk dat dat allemaal gaat lukken*
Ik weet dat daar ook niet veel werk in valt te vinden maar ik kan het altijd proberen.. 
moet alleen het nodige bijscholen.. maar dat is toekomst.. eerst ff startkapitaal verdienen