Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, de oudste is een hackneymerrie van 31 jaar, die wij 2 jaar geleden geheel ondervoed hebben gekregen. en wij dachten dat het helemaal niets meer zou worden
Ze wordt nu geleast door een meisje van 10 die haar 4 keer per week rijdt en daarnaast leert ze de beginners rijden. Het is geen slapert, want ze kan nog heeeeeel goed laten zien dat ze hackney is
, dan hebben wij nog een new forest merrie van 24, die loopt mee in het new forest showteam, mijn oude wedstrijdmerrie van 24, nog altijd even sterk
, een merrie van 23 en zo kan ik nog wel ff doorgaan. De oudste pony die wij tot nu toe hebben gehad werd 37 en had tot haar 35 ste nog wedstrijden gelopen, dat was echt een toppie pony
, ze worden gewoon oud bij ons
, en we hebben de ruimte.
monster' waar ik nog endurance mee rij wordt dit jaar 19.
) heb ik altijd heel veel buiten gereden en ik heb met haar mn ruiterbewijs gehaald, zij was toen 22 jaar.
Ik rijd nu een paar maandjes met haar (hiervoor stond ze jaren stil) en we gaan begin mei beginnen met wedstrijden. Elza is een springpony, en ik (was) een dressuurruiter, dus we springne nu misntens 1 a 2 keer per week. Ik leer het zo wel, en het gaat steeds beter. Ik heb het heel rustig opgebouwd en inmiddels loopt ze rustig een uurtje
Niemand gelooft trouwens dat ze 23 is...meer een jaar of 10
) Maar bosritten vind ze echt het einde, dan zie je haar gewoon genieten. Ik rijd haar nu zo ongeveer 3-4 keer in de week. Ik denk dat als oudjes het fysiek nog aankunnen om bereden te worden, dat ze daar veel gezonder bij blijven. Tenminste dat gaat zeker op voor Mirza! Trouwens ze vind de aandacht die ze krijgt ook heerlijk. 

)
dutske schreef:waw, dat is ook een mooie zeg, zie dat staartje
is dat een gewoon hoofdstel waar mee gereden wodt?
Als ik hem dan tegen houd als ik vind dat hij wel genoeg gedaan heeft, wordt er boos
, heel boos
, met z'n staart gezwiept met de bedoeling om te zeggen: Nee, ik wil, ik willlll, laat me nouuu, aahh toe!!