Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klaasfeuth"]
[quote="missnynke schreef:een ruin heeft echt wel een erectie en een kwakje, alleen er zit geen zaad meer in.....
mijn ruinen hebben trouwens ook geen merries meer besprongen, ik weet niet hoe dat bij jullie ruinen zit....

klaasfeuth"]
[quote="missnynke schreef:een ruin heeft echt wel een erectie en een kwakje, alleen er zit geen zaad meer in.....
mijn ruinen hebben trouwens ook geen merries meer besprongen, ik weet niet hoe dat bij jullie ruinen zit....
klaasfeuth"]
. klaasfeuth"]
Ik weet dat het mogelijk is. Ik heb eens goed gekeken toen mijn ruin mijn merrie besprong omdat ik nou benieuwd was of hij het ècht deed. En ik kan je zeggen dat iedereen onder de 18 het erf eigenlijk moest verlaten
Melanie5"]
[quote="Mac schreef:Persoonlijk zou ik er niet blij mee zijn als mijn merrie steeds wordt besprongen door een ruin. Ik weet dat heel veel mensen zoiets hebben van "tis de natuur" maar daar ben ik het niet mee eens. Normaal gesproken wordt een merrie hengstig, wordt ze gedekt en is ze daarna drachtig, waarna de hengst op niet te misverstane wijze op afstand wordt gehouden. Met een ruin krijgt een merrie het hele seizoen dat gewicht op haar achterhand en rug en dat "geduw" en gerotzooi van achter. Bovendien is een ruin op zich al geen natuurlijk verschijnsel te noemen.
.
En dan ze geen erectie kunnen krijgen.... dan vraag ik me af hoe Lance hem er tog stijf.. ehm... in kreeg... runningkawa schreef:maar een man word niet gecastreerd
het kan dus zeker dat een ruin nog wel een stijve krijgt, maar doordat zijn ballen weg zijn ook een heel stuk hormonen, wat wij zo prettig vinden, en daarom werkt het vaak allemaal niet meer zo goed
). Zaad heeft daar dus echt helemaal noppes mee te maken. Enkel zoals RK al zegt: de hormonen zijn grotendeels weg, een ruin zal dus niet, of minder snel, opgewonden raken. Maar dat doet niets af aan de erectie... 
nizperamon schreef:die van mij is ook een ruin , maar als zet je hem met een merrie in de bak nou hij springt er echt op!
maar hij heeft ook nog heel erg zijn henstengevoelens!
En brullen dat hij kan.