Heeft ruin nog 'sperma'?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:30

mjammie, lekkere duidelijke taal hierzo..
het enige wat mij te binnen schiet is dat als de merry niet wil, ze dat ook wel zeker zou laten merken..!! en de ruin weet echt wel wat dat trapje betekend, juist! kunnen meer volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:33

klaasfeuth"]
[quote="missnynke schreef:
een ruin heeft echt wel een erectie en een kwakje, alleen er zit geen zaad meer in.....
mijn ruinen hebben trouwens ook geen merries meer besprongen, ik weet niet hoe dat bij jullie ruinen zit....

Ik heb toch echt geleerd datdat niet meer mogenlijk is en ook nog nooit gezien dat ie zo stijf is dat hij m naar binnen zou kunnen schuiven (ff lekker grof uitgedrukt)
[/quote]
Is het tenminste duidelijk Haha!

Ik heb het wel vaker gezien bij ruinen.
Sommige doen het alleen korte tijd na het ruinen en na een jaar niet meer.
Maar ken er ook die het bleven doen.
En bleven doen is alles erop en eraan Lachen

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:18

Die van mij is er zo een die door blijft gaan.
Als de merrie het niet (meer) goed vind en van zich af begint te slaan, gaat die van mij gewoon lekker door.
Het interresseerd hem gewoon niet, volgens mij kent hij gewoon geen pijn, of juist pijn is fijn.
Maar als de meerie dus van zich af slaat, dan wordt hij pissig en jaagt de merrie uit de wei of schopt haar in elkaar Boos!
Ik weet het niet, maar dat is in ieder geval de reden geweest dat hij nu alleen staat.
En ik kan me ook heel goed voorstellen dat de eigenaren van de merries daar helemaal geen probleem van maakten dat hij eruit ging, want heb al verschillende dierenartsen langs zien komen door mijn paard. En hij heeft nooit wat.

quick_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:23

ik dnek ook dat het voorvocht is hoor!
bij de castratie halen ze de ballen weg he, dus er kan geen sprema meer opgeslagen worden(als ik goed geluisterd heb naar de bio lessen hoor!)

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:03

klaasfeuth"]
een ruin heeft echt wel een erectie en een kwakje, alleen er zit geen zaad meer in.....
mijn ruinen hebben trouwens ook geen merries meer besprongen, ik weet niet hoe dat bij jullie ruinen zit....

Ik heb toch echt geleerd datdat niet meer mogenlijk is en ook nog nooit gezien dat ie zo stijf is dat hij m naar binnen zou kunnen schuiven (ff lekker grof uitgedrukt)
[/quote]

haha en ik heb toch echt gezien dat mijn ruinen hun zaakje aan het trainen waren: en op- en neer- en op- en neer.

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:30

En als een ruin geen erectie krijgt... hoe zou hij die slappe worm er dan in krijgen? Knipoog

aiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:18

klaasfeuth"]

[/quote]

Aangezien het krijgen van een erectie niets te maken heeft met het wel of niet hebben van ballen, maar met het hebben van zwellichamen in de penis, kunnen ruinen nog steeds een behoorlijke erectie krijgen, hoor Haha! .

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:27

uhm een man heeft toch ook nog een stijve zeg maar en ook sperma. alleen de toevoer is dan afgeknipt dus hij kan niet bevruchten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:31

maar een man word niet gecastreerd Haha!

het kan dus zeker dat een ruin nog wel een stijve krijgt, maar doordat zijn ballen weg zijn ook een heel stuk hormonen, wat wij zo prettig vinden, en daarom werkt het vaak allemaal niet meer zo goed Lachen

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:55

klaasfeuth"]

[/quote]

Ahum lekker grof Klaasfeuth! Maar wel duidelijk Haha! Ik weet dat het mogelijk is. Ik heb eens goed gekeken toen mijn ruin mijn merrie besprong omdat ik nou benieuwd was of hij het ècht deed. En ik kan je zeggen dat iedereen onder de 18 het erf eigenlijk moest verlaten Clown

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 00:21

Melanie5"]
[quote="Mac schreef:
Persoonlijk zou ik er niet blij mee zijn als mijn merrie steeds wordt besprongen door een ruin. Ik weet dat heel veel mensen zoiets hebben van "tis de natuur" maar daar ben ik het niet mee eens. Normaal gesproken wordt een merrie hengstig, wordt ze gedekt en is ze daarna drachtig, waarna de hengst op niet te misverstane wijze op afstand wordt gehouden. Met een ruin krijgt een merrie het hele seizoen dat gewicht op haar achterhand en rug en dat "geduw" en gerotzooi van achter. Bovendien is een ruin op zich al geen natuurlijk verschijnsel te noemen Haha! .

Mensen krijgen er toch ook niets van als ze het dagelijks doen? Beetje spierpijn misschien Lachen.
[/quote]
Whahaahahahahaha!
Onee?
Ach, ik kan er niet meer over meepraten.....

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:57

niet meer?? vertel Haha!
nee laat maar hoor.. geintje..
maar de ruin bij ons doet het ook nog steeds hoor, gelukkig komen daar geen mensen onder de 18 hahaha

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:38

mijn ruin doet het ook nog steeds, zomer 2003 was ik bij een vriendin op vakantie met een heeele hitsige merrie.... ze ging er gewoon half onder staan en ik denken: ách dat kan ie tog niet meer'. wel dus Tong uitsteken En dan ze geen erectie kunnen krijgen.... dan vraag ik me af hoe Lance hem er tog stijf.. ehm... in kreeg...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:02

runningkawa schreef:
maar een man word niet gecastreerd Haha!

het kan dus zeker dat een ruin nog wel een stijve krijgt, maar doordat zijn ballen weg zijn ook een heel stuk hormonen, wat wij zo prettig vinden, en daarom werkt het vaak allemaal niet meer zo goed Lachen

Van dat eerste zou ik toch maar niet te zeker zijn...

Maar een ruin kan wel degelijk een stijve krijgen. Een stijve krijg je doordat er bloed naartoe stroomt en dit niet meer terug komt (zou toch bekend moeten zijn... Lips are sealed). Zaad heeft daar dus echt helemaal noppes mee te maken. Enkel zoals RK al zegt: de hormonen zijn grotendeels weg, een ruin zal dus niet, of minder snel, opgewonden raken. Maar dat doet niets af aan de erectie...

Nizpie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:06

die van mij is ook een ruin , maar als zet je hem met een merrie in de bak nou hij springt er echt op!
maar hij heeft ook nog heel erg zijn henstengevoelens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:08

Ken jij gecastreerde mannen dan?
Gesteriliseerde wel, maar dat is toch echt wat anders. Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:11

Nou, kennen niet, wel van gehoord... Heb nog een krantenartikel van een Italiaan die gecastreerd werd door zijn ex (jaar of 5 terug) Bloos! Wil het best plaatsen als ik het vanavond kan vinden... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:14

hahah, op die manier wel ja, maar dat is niet op zo'n prettige manier gedaan en of die man er zelf voor heeft gekozen? Haha!
Maar mannen die zelf samen met een partner kiezen om geen kinderen meer te willen kunnen kiezen voor sterlisatie.
je bent dan ook onvruchtbaar, maar houd nog wel je mannelijkheid.
wat denk ik veel mannen wel fijner vinden Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 12:32

zou bij sommige mannen wel een oplossing zijn Haha!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:54

Sperma is idd een samenstelling van verschillende soorten vocht. Het vocht van de prostaat kan er nog wel uit bij een ruin, maar dat uit de ballen (uiteraard) niet...

Dit baseer ik overigens op de situatie bij de mens, maar waarschijnlijk is die niet heel anders dan bij het paard. Cool

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:57

lijkt mij niet.. wij zijn tenslotte ook maar een zoogdier Haha!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:19

nizperamon schreef:
die van mij is ook een ruin , maar als zet je hem met een merrie in de bak nou hij springt er echt op!
maar hij heeft ook nog heel erg zijn henstengevoelens!

Kreeg mijn ruin toen hij 27 en hij besprong alle merries op zijn nieuwe stal en liet de eigenaren niet meer bij hun merries Haha! En brullen dat hij kan.
Zou dit liggen aan het feit dat die paarden misschien laat in hun jeugd gecastereerd zijn?

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:34

Nou, die van ons doet het zeker nog. Hij is 13 jaar, gecastreerd toen hij 5 was (ja, vrij laat en we weten niet of hij gedekt heeft), maar hij weet dus wel hoe het moet.

Grootste probleem hier is dat hij met zijn 1.72 onze merrie van 97 cm hier voor uitverkoren heeft. Hij ramt het arme beestje bijna de grond in.

Ze moet deze week veulenen en daarna wordt ze dus gewoon weer zo snel mogelijk gedekt, want als ze hengstig is, moet het hele spul gescheiden worden. Zeker nu we ook nog een jaarling hengst of op het erf hebben. Probleem, probleem ...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:07

Wat een discussie weer hiero *LOL*
Ik heb trouwens altijd begrepen dat met het weghalen van de ballen er geen (of nauwelijks) testosteron meer wordt aangemaakt en dat een mannelijk beestje dan dus niks meer zou kunnen. Heb mijn ruinen (een als hengst gekocht, de ander is zowat als ruin geboren, ander was met 5 of 6 gecastreerd) ook nog nooit zien masturberen. De eerste twee hadden ook 0,0 hengstenmanieren meer, de derde nog wel een beetje. Op dit moment hebben we ook een hengst en die staat in het seizoen meerdere keren per dag gezellig te doen Knipoog
Heb wel de ruinen met hun ding zien spelen, maar da's toch echt heel anders.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:34

Ik heb geen idee of het sperma was of niet. Maar sinds 2 dagen lijkt mijn ruin wel een hengst! Showen en alles vet veel hinniken. Zelfs als ik aan't rijden ben, en dat doet hij nooit! Toen haalde mijn vriendin haar merrie uit de wei en meneer dacht ah lekker en was het er niet mee eens dat ik wou doorrijden!

En de laatste week springt hij op behoorlijk wat merrie's en gaat dan lekker z'n gang!! Beetje vaag. En dan heb ik Zondag ook nog mijn eerste wedstrijd!! Verward

en een man kan wel gecastereerd worden maar het word anders genoemd kweet nie meer hoe. Schaam schaam m'n vader is dat namelijk ook maar heeft neem ik aan nog wel ballen! Scheve mond