Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eilandje schreef:Ik heb ook 's één keer een rijbroek gekocht via Bokt, en had net hetzelfde voor. Ik heb de rijbroek in een container van Oxfam Solidariteit gegooid en besloten nooit meer tweedehands kleren te kopen.
Amethyst schreef:Ik koop eigenlijk nooit van internet...
En mocht ik ooit wat kopen, dan zoek ik eerst uit of die persoon betrouwbaar is of niet. Een bokker hier heeft een lijst opgesteld met betrouwbare en onbetrouwbare boktverkopers. Dus mocht ik wat kopen, dan raadpleeg ik eerst die
maar voor de 99 keer dat het goed gaat en die 1 keer niet, dan koop ik veel dingen toch liever tweedehands dus ik heb dat er wel voor over. Maar het ligt er ook wel aan wat ik koop en hoeveel iets kost moet ik zeggen, als iets niet zo duur is eem ik toch sneller een 'risico' DeesDeBest schreef:Maar ja wat is bekend
PriscaZ schreef:Heb je via de bank betaald? Bij veel banken kun je binnen een maand een transactie alsnog ongedaan maken. Dan vorderen zij het geld dus terug... misschien ook een optie als dit op niks uitdraait.
Wel onwijs balen zeg!