Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tequila"]
[quote="xxappiexx schreef:Ik ben ook van plan om voor apollon dit jaar zo'n masker te kopen, alleen omdat d'r ogen de hele lente en zomer helemaal dik en rood zijn van de vliegen. Maar hoeveel kost zo'n supermask nou ongeveer?
En kun je die gewoon in de ruitersportzaak kopen?
tequila schreef:Zijn er hier ook mensen die zo'n masker 24 uur per dag omhebben bij het paard? Zo ja, krijgt het paard er geen schuurplekken van?
visje schreef:Geraken jullie paarden dit netje nooit kwijt in de wei? Ik zit er ook over te denken om er een aan te schaffen. Vooral omdat je dan geen halster meer nodig zou hebben en omdat het minder zwaar is (hopelijk).
#Ymke# schreef:ik heb een hele goedkope gekocht om uit te proberen. Bij de pony is ie ietsje te groot maar verder zit ie bij de ogen goed. Bij bram sluit ie een beetje om de ogen, hij lijkt er geen last van te hebben (niet knipperen ofzo) maar als deze kapot is ga ik toch kijken voor een duurdere.
Je kan er goed doorheen kijken (heb het ook zelf even uitgeprobeerd). vera schreef:Ik vind een Supermask het beste, de meeste andere maskers zijn slap en komen tegen de wimpers aan. Lijkt me hoogst irritant als je met je ogen knippert.
Ik heb een Supermask nu 3 seizoenen gebruikt en hij gaat makkelijk zijn 4e in. Het is heel prettig om op te hebben, ik heb er zelf mee rondgelopenvoordat ik hem bij mijn paard op deed. Je ziet alles prima en het is ook heel fijn tegen zonneschijn.
Mijn paard komt naar me toegelopen om hem om te laten doen, toch een goed teken lijkt mij.![]()
Je moet ze wel 's avonds afdoen , dat staat ook in de beschrijving, ik denk dat het dan echt wel gevaarlijk donker in dat ding wordt.
Schuurplekken krijgen ze er echt niet van, het is van zacht bont gemaakt en heel makkelijk met een sopje schoon te maken.
Kopen dus