Schuurplekken van BR chabrak???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:44

Ik heb t ook gehad. Ik heb meerdere sjabrakken van BR, en bij eentje kreeg hij ook schuurplekken. Heel raar.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:06

Ik ken dit probleem al jaren en ben er wel aan gewend onderhand. Hij is nu eenmaal erg gevoelig op zijn huis. Hij heeft voor bij zijn schouders en idd op zijn rug aan het einde van de chabrak plekken. Vooral in de winter na het scheren heeft hij er lastvan. In de zomer trekt het weg.

Bij mij maakt het niet uit wat voor een chabrak ik er onderleg hij heeft het bij allemaal. Heb een tijdje met een bontje gereden maar vond het niet mooi.

DEESenJAMBOJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:57

Nou ik heb een klacht ingedient bij BR Haha! Nou ja klacht... Je kan zeg maar een vraag stellen op de site dus toen heb ik even gezegt wat mijn probleem was. Ben benieuwd of ze reageren...

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 14:56

ik ben idd ook wel benieuwd naar het is dan wel raar dat het typisch (zowat) alleen by BR shabrakjes gebeurt

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:24

ik heb er ook eentje maar ik heb hem nog niet gebruikt. het is wel een ander modelletje. ik ben eigelijk toch niet van plan hem veel te gaan gebruiken enkel voor op wedstrijd.

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:45

Ik heb er met allerlei dekjes last van, maar alleen in de winter. Hij had echt behoorlijke kale plekken, maar die zijn nu gelukkig weer helemaal weg. Ik had juist de indruk dat het BR-dekje dat ik heb juist relatief weinig schuurplekken veroorzaakte.