Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Sterker nog: je kan je ruiterbewijs eerst halen, als je je basispas gehaald hebt! Hier is het ruiterbewijs NIET verplicht en al-hoe-wel ik van mening ben dat ik niet al te bezopen rij
, heb ik er toch heel veel aan gehad !
)
. De man van één van ons, moest die twee met de auto door het bos crossen. Als we ergens een onderdeel moesten doen, had ´ie een stoeltje nodig, omdat ´ie niet meer zo lang kon staan; toen we het stuk in rengalop moesten, tikte ´ie wél ieder paard nog even met z´n stok op de kont om ze sneller te laten gaan
!
! Ik vond het in ieder geval heel leuk om te doenen heb zeker nog het één-en-ander geleerd
!
Is daar een lichamelijke oorzaak voor? Volgens mij kan dat toch geen reden zijn, vooral omdat je je ruiterbewijs in de groep doet, is er toch altijd iemand bij, die je in geval van nood kan helpen
. Als je het "gewoon niet kan" kun je leren hoor
!
Zij vinden het belangrijk dat je correct kan opstijgen, ik niet. Het is gewoon onzin hoe het examen afgenomen wordt. Dat van die kol is toch ook klinklare onzin. Wat heft dat nou met het buitenrijden te maken. Nee het is leuk als er een ander paard voorbij komt datt je zegt oh wat een leuke bles heeft hij. Misschien gaan ze dan klappen omdat je je paard onder controle houd. Ach, ik baal ervan. Je heb het nodig (aan de ene kant) maar waarom.
*proest*
Citaat:Op 2001-10-10 12:39, schreef Moosie:
Sommige mensen willen er gewoon niet aan dat het een tikkeltje kolder is. Helemaal kolder is het ook weer niet. Ik ben eigenlijk ook wel voor een ruiterbewijs. Maar dan wel met een andere opzet.
Niet met die belachelijke vragen en eisen.
Ik denk idd ook dat ze het aan rijervaring of leeftijd moeten koppelen. Dat kids zo de weg op gaan, zonder ook maar de verkeersregels te weten kan niet. Das veelste gevaarlijk.
Moet ik op een ander paard waarschijnlijk. Maar op een ander paard voel ik me lang niet zo thuis als op Sam. Volgens de regels van het ruiterbewijs ben ik dan nog niet rijp voor het examen
) idd wel over door kan BLIJVEN gaan....