Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
teriema schreef:HIj heeft hem altijd om met zijn greenguard er aan, ik zou niet weten waar hij achter moet blijven hangen? Wei is grotendeels met sloot omheind en andere kant met schriklint en daar blijft hij bij uit de buurt.
phoenix4ever"]
[quote="teriema schreef:HIj heeft hem altijd om met zijn greenguard er aan, ik zou niet weten waar hij achter moet blijven hangen? Wei is grotendeels met sloot omheind en andere kant met schriklint en daar blijft hij bij uit de buurt.

runningkawa schreef:Bij mij dus ook stalleke, helaas, maar het is niet anders.
maar aan de andere kant, hoeveel paarden lopen er met halster, denk aan opfok, maar dus ook op de stal waar ik sta.
Volgens de eigenaar is er nog nooit wat geweest, zolang hij paarden heeft en dat is toch al lang. (en hoop dus nog veel jaren langer)
dus 1 op de hoeveel paarden zal vast zitten op ernsige manier?
verder hoor ik nooit wat over dekens, daar kan toch ook een hoop mee mis gaan als je pecht hebt?
runningkawa schreef:verder hoor ik nooit wat over dekens, daar kan toch ook een hoop mee mis gaan als je pecht hebt?

Sammm schreef:Niet, want:
-Het paard heeft zo minder kans om ergens achter te blijven zitten/ haken
-Je maakt het paardendieven zo wat moeilijker.