Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
griebels schreef:Ik heb daar ook gereden vorig jaar.. Ik zat ook op de fjord Nico...
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik heb nog nooit een fjord gezien die zo snel was! Hij haalde meerdere paarden in, en ik zat echt met mijn mond vol tanden op hem.. Snapte er niets vanFjorden waren in mijn ogen van die lompe slome trage paardjes... Mening is dus zeker wel veranderd!
ps dit is echt waar en dus geen geintje. Snap niet dat Nico zo sloom was bij jullie... Miss is het omdat ik tijdens het crossen meestal de paarden los laat en dus compleet laat gaan, en wel weer terug pak als het nodig is
gijsenkim schreef:Als je bij zo een seizoensbedrijf gaat rijden......... ZELF zadelen, desnoods het zadel er even afhalen...... vaak liggen die ruggen helemaal open!! Ook kijken of je paard rad is..... soms lopen ze gewoon op drie benen...... en die dikke duitsers die merken dat toch niet. Denk erom dat die paarden heel hard moeten werken, heel hard. Laat je dus niet verleiden om een paard echt te gaan rijden. Lift lekker mee op het dier. Laat m niet harder lopen dan hij wil. Ze zijn heel goed geworden in het zichzelf ontlasten en respecteer dat!
Ik heb er een bloedhekel aan. Dat soort bedrijven zouden eigenlijk verboden moeten worden of heel goed gecontroleerd moeten worden door de AID!
sharir"]
[quote="griebels schreef:Ik heb daar ook gereden vorig jaar.. Ik zat ook op de fjord Nico...
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik heb nog nooit een fjord gezien die zo snel was! Hij haalde meerdere paarden in, en ik zat echt met mijn mond vol tanden op hem.. Snapte er niets vanFjorden waren in mijn ogen van die lompe slome trage paardjes... Mening is dus zeker wel veranderd!
ps dit is echt waar en dus geen geintje. Snap niet dat Nico zo sloom was bij jullie... Miss is het omdat ik tijdens het crossen meestal de paarden los laat en dus compleet laat gaan, en wel weer terug pak als het nodig is
griebels schreef:Ik zat zekers te weten op Nico.. Heb hem ook zelf gezadelt... Miss had hij die dag goede zin