Lenzendragers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 14:45

Gelukkig ben ik niet de enige! Ik heb harde lenzen (zachte kan niet ivm cilinderafwijking) en heb een keer tijdens het zadelmak-maken een vuiltje ertussen gehad. Wat een ellende! SIndsdien rij ik nooit meer met lenzen. Ik doe mijn bril ook niet op, en rij gewoon zonder alles. Toch kan ik nog redelijk wat zien (ondanks -6,5 en - 5,75). Oke, de dressuurbordjes en nummers van de hindernissen kan ik niet lezen (de nummers pas als ik al niet meer terug kan..) Maar daar heb ik minder last van dan van die rotlenzen als ik op m'n paard zit..

Ziggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:19

Ik heb pech, ik had zachte lenzen, maar er is iets fout gegaan en toen is er een adertje in mijn oog ontstaan en zodra ik nu zacht in zou doen, dan zuigt dat adertje zich weer vol met bloed Verdrietig Dus ik heb nou harde zuurstofdoorlatende en het is af en toe een ramp met paardrijden. Toen ik nog op de manege reed, deed ik mijn bril maar op, want ik kon er donder op zeggen dat ik last van mijn lenzen kreeg. Ik rij nu wel met lenzen buiten, maar ik had gisteren weer zo'n gezellig vuiltje onder mijn lens, nou dan is het tranen en af en toe (ik weet dat het niet goed is, maar toch) wrijven Huilen Nou ja beter dit dan hele dagen die bril, daar word ik zo moe van dat ding op me neus.

gr. Ziggy