en mijn paardje is de dochter van hem dus op zich wel topmaar gewoon een beetje rondkijken soms zijn er advertenties van mensen die een bijrijder zoeken gewoon reageren!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en mijn paardje is de dochter van hem dus op zich wel top

SANEX schreef:
Ik belde bij elk huis wara pony's stonden aan of ik ze mocht borstelen, hoe vaak ik wel het woord "nee" heb gehoord is op 2 handen niet te tellen, maar uiteindelijk is het me toch gelukt om een verzorpony te vinden
Pepper, 126 jaar, ,lomp, oud en een odoorgezakte rug, maar super-super-súper lief

x4you"]
[quote="SANEX schreef:
Ik belde bij elk huis wara pony's stonden aan of ik ze mocht borstelen, hoe vaak ik wel het woord "nee" heb gehoord is op 2 handen niet te tellen, maar uiteindelijk is het me toch gelukt om een verzorpony te vinden

SANEX"]
[quote="x4you"][quote="SANEX schreef:

... ik rijd nu zo ongeveer 3 keer in de week, 2 keer op mijn verzorgpony en 1 keer op de manege.