kunnen jullie mij helpen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 16:06

ik heb al vertelt dat het mijn verzorgpaard is.Maar bij de lessen verstoor je de lessen en ja ik heb een atvertentie op marktplaats gezet.En ik ga mij verzorgpaard niet weg doen.

Groeten Haha! lovelygirly Knipoog

Party!! Afschijt nemen bestaat niet de mooie heringeringen hou je altijd vast Party!!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:10

Verstoor je de lessen? >;)
Ik dacht juist dat lessen bedoeld waren om te leren en problemen op te lossen......

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:00

Tja daarvoor zij lessen he, maar voordat je naar de les kan moet er al heel wat gedaan worden. Je kunt hem niet zomaar pakken en opzadelen en gaan rijden. Dan vraag je om problemen.

Het kan inderdaat zijn dat hij onder het werk probeerd uit te komen. Wat voor werk zou dat dan wezen. Het juist trainen van je paard op een dier vriendelijke manier vind bijna elk paard leuk.
Om dit op te lossen helpt slaan niet. Want dan vind hij het dus enkel erger. Daarbij hoe wil je hem sraffen als je hem niet kan pakken. Voordat je hem een tik heb kunnen geven is hij allang weg. Of sta je tegen over een gevaarlijk uitslaand paard. En geloof me in zulke situatie's is slaan het laaste wat je moet doen. Dan bedoel ik een paard die bereid is te vechten voor zijn vrijheid.