Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Andersom is hij eeuwig geduldig met mij als iets niet lukt blijft hij braaf lopen ookal zit ik onwijs te prusten..
)
. Oke dat was uiterlijk. Beau is best wel eigenwijs en soms echt een boefje. Ik ben niet erg eigenwijs en koppig maar wordt door hem wel standvastiger zeg maar. Beau lopt graag voorop en is best stoer. Ik een eind minder. We verschillen dus best wel. Toen ik hem kocht wilde ik een heel zoet paardje maar nu vind ik hem met zijn streken toch wel ontzettend leuk.
)
(sorry, kon ik ff niet laten...) Enne...allebei stresskippies...maar ja, ik kan ook punten bedenken waar we niet overeen komen...paard narrig ik niet, paard niet zo sociaal met eigen soort, ik heel sociaal met eigen soort...dus het is maar net hoe je het bekijkt.
!
, we hebben allebei nooit echt een slecht humeur, het enige wat ons gebleven is, is het beledigd zijn
, maar zoals gezegd, als dat voorkomt, zijn we het allebei ook snel weer vergeten!
!). Birgit is net zo: spreek je wat met haar af en dan worden op het laatste ogenblik de plannen nog omgegooid, allebei wispelturig dus
!
\ , Helania is een heel moeilijk paard, erg dominant en de absolute leid-merrie. Ilka is net zo: als we wat gaan doen, neemt zij de leiding en bepaald min-of-meer hoe en wat
!
, Ik mag mijn vriendinnen allebei erg graag en kan goed met hun "makken" leven, net zo als zij met de mijne
!
Ik zeg ook ALTIJD al soort zoekt soort! Het is echt zo. Jurga heeft ook best veel van mij weg, vind ik. We kunnen allebei flink de bitch uithangen.
....
.