Tips om geld te verdienen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:37

Als je een stal kunt vinden waar je (bijna) gratis kunt staan in ruil voor hulp met de andere paarden moet het te doen zijn in samenwerking met de geld van de krantenwijk.

Dan kunnen je ouders de rest betalen....

visca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:16

Ik zou als ik jou was eerst eens een poosje een verzorgpony/paard nemen en lekker doorsparen. Een eigen pony/paard kost echt een hoop geld het is lief van je ouders dat ze voor de verzorging het geld willen betalen, maar wat gebeurd er als je bv de pech heb dat er een paar keer de veearts moet komen vinden je ouders dat dan nog leuk om te betalen.Tegenwoordig ben je maarzo bij een veearts 100 euro lichter als hij 1 keer komt.

romyolya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:51

als ik jou was zou ik eerst even kijken waar je het paard wil gaan stallen, hoeveel dat gaat kosten incl. voer stro (of vlas) hooi enz.
als je dat dan weet kan je uitrekenen hoeveel je p/m nodig heb + nog een bedrag dat je opzij legt voor eventuele dierenarts kosten.
succes!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:33

Je wilt krantenwijk gaan lopen schrijf je. Mijn tip is als je Volkskrant, trouw en AD gaat lopen die krijg je in het verdeel centrum uitgereikt (althans in Breda), dan krijg je drie kranten die je in een ronde "gooit". Dat betaalt behoorlijk goed. Telegraaf blijkt ook goed te betalen. Als je gewend bent aan het ritme en aan het "gooien" (is best wel zwaar in het begin nl) dan kun je later van twee wijken één goede ronde van maken. Daar verdien je behoorlijk goed mee, waarmee je een heel eind komt (er waren meer mensen die wijk liepen bij ons vanwege paard/ paarden).
Pas op dat je niet streekblaadjes enz. gaat rondbrengen want het werk is even zwaar maar het schuift niet. Dus goed uitvragen wat je verdient. Hoe groter je wijk hoe hoger de verdienste. Maar dan moet je wel goed kunnen doorwerken. (Wij deden elke ochtend van 5.00 - 7.00 twee behoorlijk grote wijken die we in één efficiënte route ineen hadden gedaan).
Van het geld dat je ophaalt met KErst en oud/ nieuw kun je aardig jezelf verwennen als het gaat om spulletjes aanschaffen voor jezelf en/ of je paard/ pony. Succes met je plannen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:35

Omdat dit een topic uit 2004 is wat inmiddels ook niet meer op de juiste plek staat hier een slotje.