"verkeerde" beschrijving paard op marktplaats?!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:11

Tja, als mensen ergens vanaf willen dan zijn ze blijkbaar geheel blind ofzo. Verschrikkelijk toch zoiets. Ergste vind ik nog het dier wat er zo onder te lijden heeft.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:12

Fitzroy schreef:
Blijft een feit dat die afstamming iig niet klopt Knipoog

Kan ook onwetendheid zijn, denk ik. Ik zat ook al te kijken, lijkt me sterk dat er zoveel "graven" in zitten, maar verder heb ik daar geen verstand van en die verkopers misschien ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:04

Dit paard is volgens mij van ** stallen, ben ik even blij dat ik daar niet ben gaan kijken toen ik er eventueel iets zag.....

[edit Sugarmiss: ivm privacy naam verwijderd]

Skattie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:19

Margreet schreef:
Maar ik begreep dat ze daar wel 2 jaar op stal gestaan heeft? Na 2 jaar een paard nog terug brengen naar de handelaar waar het dier vandaan komt?! Die handelaar is gek! Verward

Ja, daar is het al fout gegaan die hebben een keuringrapport toen der tijd achter gehouden!! De vorige eigenarese is er allemaal via via achter gekomen en is met het laatste keuringrapport terug gegaan naar de handelaar!! Ze is er achter gekomen door uit te zoeken wie de vorige eigenaar van het paard is geweest en die vrouw heeft gezegd dat de handelaar toen het keuringrapport mee heeft gekregen waarin staat dat het paard toen al is afgekeurd! Met dit verhaal heeft ze het paard ook terug kunnen doen naar de handelaar en heeft zij het geld terug gekregen!!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 15:52

de webmaster mischien emailemn van marktplaats?

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 15:52

volgende keer;)