helderziende met paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:54

*Lig op de grond van het lachen* ...
Weet ik eigenlijk niet... 10 centjes??

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:59

Sorry dat van dat Verward bedoelde ik niet negatief, ben gewoon heel erg benieuwd naar de reaktie. Ik weet dat heel veel verzoekjes kregen en natuurlijk nog meer te doen hebben.
Dus.... sorry! Bloos

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:24

Hallo mensen,

Ja, het klopt, ik communiceer met dieren. Eigenlijk al heel erg lang, zonder er zelf erg in te hebben. Pas nadat ik goede begeleiding en de juiste handvaten heb gekregen om mij verder te bekwamen, ben ik verder gekomen en ook beter.

Voor diegenen die een pb hadden gestuurd: ik ben ook even ziek geweest, mijn hoofd staat dan - begrijpelijk - niet naar het bekijken van foto's of het doen van readings.

Iedereen krijgt antwoord op zijn/haar verzoek, maar soms gaat het nu eenmaal niet zo snel als je zelf zou willen. Voor mij is het ook nog eens behoorlijk inspannend en energie-rovend, dus ik kan zowieso niet meer dan 2 tot 3 zaken per dag doen.

Verder wil ik er even met klem op wijzen dat ik dergelijke consulten gratis doe... en dus vind ik het niet prettig als mensen dan gaan pushen om maar snel snel een antwoord te krijgen. Sterker nog, ik irriteer me daar heel erg aan. Zou ik geld vragen voor mijn diensten dan kun je er iets tegenover verwachten, maar dat is nu niet zo.
Ik heb, zoals Runningkawa ook al stelde, ook nog een privéleven, een fulltime baan, mijn paard en andere dieren en oh ja, er loopt ook nog een man hier in huis rond, die zo af en toe ook eens aandacht wil....

Ik wil mensen graag van dienst zijn, helaas komt het ook veel voor dat er heel veel mensen uit pure nieuwschierigheid gaan vragen om een consult, terwijl je uit hun verhaal al kunt proeven dat ze je eigenlijk maar een belachelijk iemand vinden! Dat vind ik niet prettig om te merken, en dan vergaat mij de zin in het doen van een consult ook wel een beetje.

Verder heb ik ook geprobeerd om door middel van mijn talenten (want zo noem ik het maar even) een klein beetje geld voor een goed doel in te zamelen, om zo anderen gelukkig te maken met hetgeen ik gezegend mee ben om te doen. Ook hier kwam geen enkele respons op.

Dan zijn er weleens momenten dat ik denk: ja, hoor eens, IK doe mijn best, verwacht helemaal niets van een ander, en dan is men nog geneens bereid om 50 eurocent te betalen voor een consultje wat mij al gauw zo'n half uur kost en de nodige energie! Dat heeft er ook voor gezorgd dat ik even mijn consulten op een laag pitje gezet heb.

Uiteraard ben ik altijd bereid om mensen die het écht graag willen, te helpen en mijn best voor te doen. Maar het moet me wel van het hart dat ik sommige mensen wel heel erg vervelend vind, met hun gepush, gezeur en te veel eisen stellen.
Er zijn dierentolken die 35 tot 40 euro per consult vragen, ik doe het - nogmaals - GRATIS! Merendeels omdat ik vind dat je met dergelijke gaven geen commerciele instelling moet hebben.

Dus daarom een beetje meer begrip voor mijn kant aub.

Groetjes,
Barbara

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:29

Als echte nederlanders... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb, ik was van plan het geld over te maken naar het brooke hospital, dat was toch de vraag? Lachen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:37

Ik als zeer nuchter persoon heb foto's gestuurd naar DePennyBitch. Tuurlijk was het een deel nieuwsgierigheid, het ging mij er ook om of er inderdaad waarheid in schuilt en of ik er wat mee kon.
En ja, ik heb er veel aan gehad (thnx DePennyBitch). Ik ben veel te weten gekomen over het karakter, het was ook een bevestiging van mijn vermoedens.
Heb er meer inzicht door gekregen wat handig is in bepaalde situaties.

Dus ja, ik geloof er in Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:42

Yessy schreef:
Als echte nederlanders... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb, ik was van plan het geld over te maken naar het brooke hospital, dat was toch de vraag? Lachen

Bijvoorbeeld... Ik heb het ook niet over één persoon in het bijzonder hoor, dus voel je niet aangevallen.

Overigens staat mij bij dat ik jou wel een consult had gegeven????

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:45

ja, en ik heb toen een pb met vragen en van mijn kant reactie op de dingen die je had gezegd (wat btw heel erg klopte Lachen )
ik voel me niet aangevallen hoor, was alleen nog een mededeling, ik had het beloofd en ik ga me er ook aan houden, maar ik ben nogal vergeetachtig in dat soort dingen (er hangen ook overal briefjes enzo Tong uitsteken)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:26

Ik heb een paar vrienden in het paranormale zitten, volgens hun kan het gewoon niet dat mensen weten wat paarden denken, omdat ze op een heel andere freqeuntie zitten.

Dus al zijn ze paranormaal begaafd zou het dan nog vrijwel onmogelijk zijn echt te praten met dieren en hun gedachten te lezen.

Wel kunnen ze voelen en "zien" wat er met een paard is of wat er gebeurt is.

Wat DePennyBitch doet geloof ik wel in, en heb er ook het bewijs van gelezen.
Ik vind het heel erg knap dat je dat kan, als je er goed mee omgaat kan je er veel mensen en dieren mee helpen.

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:23

Een jaar of 10 geleden heeft iemand die bij ons op stal stond een keer een helderziende ingeschakeld. Het zou iemand zijn die er in Amerika zelfs voor gestudeerd had. De eerste pony bekeek hij een tijdje aandachtig van een afstandje en vroeg toen: Is ze drachtig? Antwoord: Nee het is een ruin. Frusty
De eigenaresse vertelde dat hij vaak last van zijn benen had. Daarna tilde hij een voet op en bekeek de onderkant, waar duidelijk te zien was dat hij last had van rotstraal. Ja, dat kon ik zonet van een afstandje al voelen dat hij daar last van had. Na een lang verhaal raadde hij de eigenaar aan om een soort homeopatische druppels te gebruiken, die ze toevallig bij hem konden kopen.

Het volgende paard (van iemand anders) werd uitgebreid betast, waarna hij met de diagnose kwam dat de pony nu nergens last van had, maar over drie maanden heel erg ziek zou worden. Tenzij ze uit voorzorg speciale door hem ontwikkelde medicijnen zou gaan gebruiken. Bij hem te bestellen uiteraard. En omdat de paarden door het voer dat ze nu kregen duidelijk uit balans waren, konden ze bij hem uiteraard ook het (door hem ontwikkelde) speciale voer kopen.

De eigenaar van de eerste pony geloofde zo in de kracht van de helderziende dat ze alles deed wat hij aanraadde: medicijnen en speciaal (lees: duur) voer. Ik heb daarna geen enkele verandering bij die pony gezien, hij had gewoon versleten knieën door ouderdom. De eigenaar van de 2e pony wilde niet ingaan op de emotionele chantage van de helderziende en de pony is zolang hij bij ons stond daarna nooit (ernstig) ziek geweest.

Persoonlijk geloof ik dat je je eigen paard het beste zelf kunt aanvoelen. Als je hem heel goed kent, leer je de kleine signalen te herkennen die aangeven dat hij zich niet lekker voelt. Een paard kan geen mensentaal spreken, dus moet je als mens zijn (lichaams)taal leren verstaan. Als je die taal kunt verstaan gaat er een (paarden)wereld voor je open.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:50

Ja, ik geloof dat er mensen zijn die met dieren kunnen communiceren... ik heb ook zo iemand bij Banjer gehad, en alles is waar gebleken.... Lachen

Ik heb nu weer een aantal vraagjes over onze huidige situatie, maar helaas kan ik niet nog een consult betalen... Verdrietig

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 01:09

Ik weet niet of het kan, maar ik denk het wel (lekker vaag). Maar ik geloof ook dat er veel misbruik van wordt gemaakt. Maar ja daar kunnen mensen die het wel kunnen niks aan doen. Ik zou willen dat ik het kon, dat zou het omgaan met paarden een stuk vereenvoudigen. Dan weet je zeker of een paard bv je voor de gek houdt of echt bang is.

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:18

Marliesje schreef:
Dan weet je zeker of een paard bv je voor de gek houdt of echt bang is.

Als je je paard en de paardentaal goed kent en kleine signalen weet op te vangen heb je hier geen medium voor nodig Haha!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:55

Ok, maar toch twijfel ik wel ooit hoor, vooral bij vreemde paarden die nieuw bij ons op stal staan. We weten vaak niets van het verleden. Vaak weten we niet eens of ze gereden zijn. Dan zou dat wel handig zijn

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:08

Inmiddels ondervinden wij aan den lijve dat deze mensen daadwerkelijk bestaan.
Meisje kent het paard niet, is nooit op stal geweest en kent ons verder niet. Weet niet welk probleem wij hebben met het dier en of het dier uberhaupt wel een probleem had.

Foto's doorgestuurd van paard in de wei en wat vage vragen (op haar verzoek) erbij.

Ze kon ons haarfijn details van de stal vertellen (oa gele bal in de box), manier hoe wij met hem omgaan, hoe anderen met hem omgaan, wat zijn probleem is en hoe hij daarop reageert. En belangrijkste van alles hoe hij vindt dat wij daarmee om moeten gaan.

Echt heel indrukwekkend en leerzaam.....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:39

toch denk ik dat het kan...
als je echt van paarden houd krijg je gevoel voor ze
ik kan uren naar pharaon kijken...en eigenlijk is het dan juist alsof je een gesprek voert, in gedachten...
het is raar om te horen, maar je moet het eens proberen, gewoon bij je paard gaan zitten, kijk eens in zijn ogen...naar zijn lichaam, is ie ontspannen als jij er bij zit?
zo kun je echt gesprekken voeren, en signalen opvangen die je anders niet gemerkt zou hebben... dus ik geloof der in!

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:41

Vippie, wie is dat meisje dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:41

Klopt, dat zie je

Maar zie jij ook dingen van bij de vorige eigenaar?
ik niet
Zie jij het voorbeeld bij een paard wat je nooit gezien hebt irl, wat voor stal hij heeft?
Ik niet

maar mensen die echt kunnen communiceren met dieren weten dat wel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:43

das waar!
maar als eigenaar kan je ook best met je paard communiceren denk ik...
niet zo goed als 'de echte' natuurlijk, maar het kan

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:46

nou weet ik wel wat de vorige eigenaar met hem heeft uitgespookt Stoom uit je oren
en als ik hem tegen kom sla ik hem verrot! Stoom uit je oren
sorry voor mijn reactie maar...

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:01

Ik geloof ook dat bepaalde mensen met paarden kunnen communiceren en echt veel van het paardje weten zonder dat ze hem dus kennen.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:08

Ik ken ook 2 mensen die dit doen. Allebei mensen therapeuten die ook wel eens foto's van huisdieren "readen". Heb er goede ervaringen mee Knipoog

Bollee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:14

O ja, paardenfluisteraren enzo...hm, leuke topic!
Nee, geen ervaringen mee, jammer genoeg

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:30

natascha? doen ze dat gratis, zoniet, kost het veel?
ik zou wel eens willen weten hoe onze phara zich voelt Lachen
lijkt me leuk, maar als het veel kost mag ik het niet van mama denk ik...
gewoon zon fototje lezen Lachen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:38

De mevrouw waar ik bij ben geweest vroeg er 10 euro voor. Geen idee of dat naar een goed doel gaat of dat ze het in haar eigen zak steekt, kan me niet schelen ook. Ik vond het iig niks te duur voor toch weer een ervaring rijker.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:41

€10 voor een fototje :| nou Haha!
dat zou ik dus nooit mogen van me moeder