Wat doe je tijdens de regen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:00

Gewoon doorrijden, ik ben niet van suiker Haha!

Maar als het te bar wordt (veel wind, heel harde regen) dan stop ik wel, het moet natuurlijk wel leuk blijven he Knipoog

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:48

Als ik er al op zit en het gaat dán regenen, dan rijd ik gewoon door. Hooguit maak ik mijn rit ietsje korter.

Als het regent vóórdat ik erop ga, dan ga ik niet. Ik moet buiten opzadelen en ik wordt liever niet al nat voor ik zit *blegh*

Feufollet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:51

smurf schreef:
Als het gaat plenzen als ik aan het rijden ben, ga ik meestal z.s.m. terug (ik rijd altijd buiten), want anders gaat mijn zadel naar de knoppen....en ik haat het om nat te regenen.... Cool Scheve mond

Ach, als ik eenmaal op mijn zadel zit steekt er niet zo heel veel meer uit wat nat zou kunnen regenen Schijnheilig
Of ik zelf nat word zal me een worst wezen, zolang ik maar snel na het rijden weer comfy en droog kan worden! (lees: kachel, bank, boekje, warme chocolademelk met slagroom en een fikse dot rum....)

Mijn enige voorwaarde is dus echt droog kunnen opzadelen, het lijkt me voor het paard ook niet prettig om die hele toestand op z'n natte huid te krijgen.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:00

Gewoon doorrijden, mits het niet stormt ofzo. Als het heel erg hard gaat schuil ik even in de stal!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:20

Ik zal niet gauw in de regen wegrijden. Nu ik eenmaal de keuze heb om in mijn eigen binnenbak te rijden Haha!
Maar als het onderweg gaat regenen ga ik er niet voor naar huis. Tenzij het door storm oid gevaarlijk wordt.