Welke merken hebben zadelvormige dekjes?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 17:56

daar durf ik niet heen, geef ik veel te veel geld uit... als ik een polypad neem laat ik er eentje in onze kleuren (groen met gele bies) bestellen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:58

imker schreef:
Vandaag was ik bij de magazijnopruiming van het Drunens Ruiterhuis, daar hadden ze zadelvormige dekjes van Polypad.

AHHHHH, waarom hebben ze dat soort dingen niet hier in de buurd? Ik wil ook een zadelvormig Polypad!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:19

De Heja in Garderen heeft over het algemeen een aardige grote voorraad, Vrielink in Apeldoorn heeft ook een aardige voorraad maar minder dan de Heja en is tevens wat duurder.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:30

Ik schop dit topic nog ff omhoog... Dat krijg je als je twee weken aan het verhuizen bent, dan mis je het een en ander. Knipoog

Ik heb net via Goedhard twee zadelvormige Polypads aangeschaft. Heb er nu één wedstrijd mee gereden en een paar trainingsritten, en ik ben er erg tevreden over. De sjabrakken van HH (waar ik er tig van heb) passen perfect onder mijn zadel, maar voor een intensieve training of wedstrijd vind ik ze niet echt optimaal. Ze worden gauw z**knat en drogen idd keihard op. De Polypads blijven soepel en het zweet gaat in de vulling zitten, daar merk je aan de buitenkant weinig van.

Via Goedhard kun je ze trouwens precies in het gewenste model en in de gewenste kleurstelling bestellen. Maar ik gok dat dat bij andere winkels waar ze PP verkopen ook wel het geval is. Ik heb de Forma Dressage in twee verschillende tinten blauw (uiteraard Haha!). Levertijd is wel ongeveer drie weken als ze op bestelling gemaakt worden, hoewel mijn laatst bestelde er binnen twee weken was.

Jij hebt toch ook een dressuurmodel zadel, Arwen? Let er dan wel op dat je de Dressage Forma neemt en niet de standaard Forma. Want die laatstgenoemde is te kort voor onder de meeste dressuurzadels.