Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

letizia80 schreef:Vraagje: gebruiken jullie altijd heet water?
Ik 'swinters wel altijd, maar als het zomers erg warm is, maak ik het weleens met koud water
dus werd het koude slobber.
gouda"]
[quote="letizia80 schreef:Vraagje: gebruiken jullie altijd heet water?
Ik 'swinters wel altijd, maar als het zomers erg warm is, maak ik het weleens met koud water
palinde"]
[quote="gouda"][quote="letizia80 schreef:Vraagje: gebruiken jullie altijd heet water?
. Maar als je nou wel eens koud water hebt gebruikt, hoef je niet gelijk te schrikken
want ze worden pas ziek van ongekookt lijnzaad in hele grote hoeveelheden, en in die schep slobber die je geeft, zit niet alleen maar lijnzaad. Maar uit voorzorg zou ik toch echt kokend water gebruiken
. Ook in de zomer, dan laat je het gewoon wat verder afkoelen voordat je het geeft. Passionato schreef:In kant en klare slobber zit trouwens niet ongekookte lijnzaad, dat is meestal geroast.
Dat betekent dus dat je geen risico loopt als je er water bij doet dat (te) koud is. Zoals ik al schreef, doe ik er toch wel heet of kokend water bij, maar ik vind het toch wel relaxed om te weten dat je met die kant en klare slobber iig geen risico loopt
Thanx