lessen bij topruiter..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:53

Een ???

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:55

rockey schreef:
oke ten eerste, ik wil er zeker geen 4 jaar over doen hahahhaa best triest om 4 jaar te doen voordat je in het M zit, en ik hoef niet te sparen, want ik ga het zeker niet zelf betalen... maar hier zal ik ook wel weer veel reacties op krijgen... maar dan is het duidelijk dat prijs voor lessen niet veel uitmaakt, zoals ik al gezegt heb, als de les heel goed is, mag de prijs ook zeker wel duurder zijn...

4 jaar is heel gemiddeld hoor voor een hobby ruiter.........

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:55

Maar je kan toch ook gewoon een ruiter nemen die zelf ZZ licht of zwaar rijd of misschien internationaal met een minder bekende naam, ik bedoel jij moet zelf weten wat je kiest natuurlijk maar het is niet zo dat je persé bij een bekende naam moet lessen toch??

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:57

Als je het zeker niet zelf wil gaan betalen, wie betaald het dan voor jou?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:57

nou maar ik ga er mijn leven lang geen 4 jaar over doen om in de M te komen haha.... dat lijkt me wel erg lang....

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:58

Misschien heeft ze wel rijke ouders??? ( niet banketstaaf bedoelt hoor!!!)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:58

mijn ouders gaan dat natuurlijk betalen.... anders had ik nu ook geen 2 keer per week les, en reed die lichte tour amazone mijn paard ook niet 1 keer in de week...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:59

dat zeg ik dat is gemiddeld voor een hobbyruiter.......... wat denk jij dan, dat je in twee jaar in de M zit........ dat kan alleen als je een bijzonder goed paard hebt, zelf heel goed kan rijden EN elk weekeinde start. Aangezien ik denk dat punt een en twee niet van dat kaliber is zet ik er 4 jaar voor Haha! Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:59

ja mij lijkt het wel leuk, als je een bekende instructeur hebt... volgens mij zou iedereen dat wel leuk vinden... maar goed als die gene dan ook nog eens goed les kan geven... maar goed ik wilde nu al even wat informatie krijgen over bepaalde trainers, maar dat gaat waarschijnlijk op deze manier helaas niet lukken..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:01

Hoi,
ik heb nu 4 wnp in de B, ze kan voor een paard van 3,5 al super veel!!! dus zodra ik de wnp heb ga ik over... dus ik neem aan dat we er echt niet 4 jaar over gaan doen, het paard dat beschik ik, en ik wil wel zovaak mogelijk gaan starten, op het begin natuurlijk nog niet elke week aangezien ze nog jong is...

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:01

ik snap niet.. waarom jij van een bekend iemand wil... lessen..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:02

en ik kan haar goed rondsturen, dus we zien wel wanneer we er komen, maar we doen er zeker geen 4 jaar over hahaa.

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:02

rockey schreef:
ja mij lijkt het wel leuk, als je een bekende instructeur hebt... volgens mij zou iedereen dat wel leuk vinden... maar goed als die gene dan ook nog eens goed les kan geven... maar goed ik wilde nu al even wat informatie krijgen over bepaalde trainers, maar dat gaat waarschijnlijk op deze manier helaas niet lukken..

Het enige waar jij blijkbaar op kickt, is een erg bekende instructeur hebben. Je ouders zullen het vast kunnen betalen, maar ik denk niet dat bekende instructeurs op jou zitten te wachten als ze dit zouden lezen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:03

kom eerst de L (weet je wel die van Levenslang) maar eens uit.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:03

Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:04

ok we shall see.... als je genoeg betaald, wil iedereen je les geven...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:06

Niet met jouw additude

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:07

nou ja we zien wel he... ik heb voortzo weer wedstrijd, dus dan zal ik weer een verslagje uitbrengen..

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:08

Sorry maar aan je antwoorden te zien vind je jezelf best wel goed, en weet je dat je misschien best een goed paard onder je kont hebt en denk je dat je het allemaal zo even fixed. En nog iets beetje banketstaaf om te zegge triest om in vier jaar de M te halen, niet iedereen heeft een goed paard en rijke ouders waarvan ze alles krijgen dat je alleen je handje maar op hoeft te houden en de mogelijkheid heeft om elke keer op wedstrijd te gaan!! Anderen moeten er voor werken, zo´n iemand ben ik ook, maar ik vind het niet erg het geeft me juist voldoening, maar buiten dat , ik vind dat je dit niet kunt zeggen misschien is je paard wel even uit de running door blessure of ziekte. Het is dus niet triest, dat vind ik wel zo dom, zo klink je echt als een a r r o g a n t e griet!!

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:08

rockey schreef:
nou ja we zien wel he... ik heb voortzo weer wedstrijd, dus dan zal ik weer een verslagje uitbrengen..

Ik ben ontzettend benieuwd Schijnheilig .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:09

rockey schreef:
ok we shall see.... als je genoeg betaald, wil iedereen je les geven...

en dat is dus niet zo.......... daar vergis je je in.... Je denkt toch zeker niet dat een Bart, Tineke, Anky hun duur betaalde tijd gaan spenderen aan iemand die niet kan meekomen op hoog niveau......... jaaahaa voor een clinic best wel...... en dan moeten dat wel mensen zijn met de juiste houding...... en die van jou is niet al te best moet ik zeggen, helaas.......

Deze mensen kiezen zelf uit wie ze lesgeven hoor, mensen die zo hoog meelopen in de sport hebben een karakter,anders red je het niet en die zitten echt niet op een jongedame met portomonaie zonder talent te wachten. maargoed....... succes

Annsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:10

UHm, eerst heel f fover die 4 jaar in de M enzow, je paard is 3.5 en je wiltem het liefst binnen 2 jaar in de M hebben? Binnen een jaar als het aan jou ligt denk ik zo, nouja, dan zou ik alsk jou was je paardje miss nog een beetje wat meer tijd gunnen, ik bedoel, hijs jong Lachen
En verder, pers. ben ik superfan van Ulrike Thiel en Coby van Baalen, die letten ook echt goed op ej zit en volgens mij rijd iig Ulrike echt heel eerlijk, maar ik heb er zelf geen les van hoor! Das alleen wat ik het liefste zou willen Lachen Hopen dat je een goeie kan vinden, en dan liever goed dan bekend hej!!

_Romana_

bah bah bah, van zulke mensen kots ik het spijt me zeer! maar door zulke antw te geven kom je over als een verwend en arrogant nest!!!! Laat dat duidelijk zijn!

Exit13

Zo beeeeeetje arrogant? Waarom wil je les van een topruiter? Zodat je nog meer op kan scheppen?
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 04-04-04 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:10

jullie mogen denken over mij zoals jullie willen haha, zoals ik al vaker heb gezegd, ik hoef hier mijn vrienden niet te zoeken.. maar 4 jaar over de M doen... nee dat is niet voor mij weg gelegt....