Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spetterlover"]
[quote="Bianka01 schreef:haha bianka is bijna 2 en ik heb geen bak, en ja mag zelf eens kommen kijkken want hij trekt hartstikke en dat is niet normaal, en asl hij aan het lkogeren is dan gooit ie zijn pit eruit en dat is ie ook wta russtiger
Bianka01 schreef:rot nouw eens op ik moet zelf wettenw ast ik doe, en als iein d ewie is dan gaat ie niet rennen of zo, en ik loger hem in de bak, en ik doe het niet vaak want ik woon in nunspeet ne mijn grootouders wonen in ermelo en ik ga toch ook niet komanderen op wat jullie doen, nu benik het zat, en ik ben geen pennymeisje
dus rot lekker op.
Bianka01 schreef:rot nouw eens op ik moet zelf wettenw ast ik doe, en als iein d ewie is dan gaat ie niet rennen of zo, en ik loger hem in de bak, en ik doe het niet vaak want ik woon in nunspeet ne mijn grootouders wonen in ermelo en ik ga toch ook niet komanderen op wat jullie doen, nu benik het zat, en ik ben geen pennymeisje
dus rot lekker op.
Bianka01 schreef:zijn moeder staan aan de overkant want anderes ging ie weer melk dringken en misty k\rijgt over eenpoosje eenveulen en als het een merrie is dan komt ie bij de wei te staan van bianka
Bianka01 schreef:jamaar mijn opa en oma geven hem gewoon bix
en ik wist het toch niet dat het vout was want een andere meisje op mij school daar heb ik het aan gevraacgt van mag ik een ponny van bijna 2 jaar logeren en toen zij ze van ja dat kan wel maar ejmoet het niet elkedag doen, en nu weet ik het niet meer, de meisje rijd drezuur in zz of zo iets en ze heeft 3 ponny's
dus als het echt niet goed is dan doe ik het niet meer maar wat moet ik dan doen om zijn energie uit te krijgen want het is gewoon erg hij trekt echt hartstikke en dat doet bij mij pijn