Longeren met een bijna 2 jarige pony?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:34

nou sorrie dat ik het zeg, ik vind je een beetje dom bezig, maar ja jou pony he.
waarom gooi je hem niet wgewoon in de wei ofsow als hij energie heeft. lekker met andere ravotten vind iie echt wel leuker daqn met jou longeren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:36

maar ja, als je denkt dat je het beter weet. wij hebben er geen verstand van
en ik hier al g=helemaal niet, want ik heb zelf 2 jonge ponys vanaf veulen af en aan en zelf helemaal opgevoed en ingereden. krijg vaak complimentjes enzo. dusse doe wat je wil, maar niet aan komen zetten als je pony ziek is ofsow

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 09:36

Spetterlover"]
[quote="Bianka01 schreef:
haha bianka is bijna 2 en ik heb geen bak, en ja mag zelf eens kommen kijkken want hij trekt hartstikke en dat is niet normaal, en asl hij aan het lkogeren is dan gooit ie zijn pit eruit en dat is ie ook wta russtiger

Ooh en waar longeer je hem dan ?

En als hij wil rennen : ZET HEM IN DE WEI WAAR HIJ HOORT Knipoog
[/quote]

Op de stoep Haha! Neej ze draf wel op de stoep en gallopeerd ook maar dat heb ik der afgeraden dus dat doet ze niet meer. Volgens mij longeert ze in de wei ofzo.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 09:37

Owja tis niet HAAR pony wat ze zegt.. het is der opa's pony.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 09:38

Bianka01 schreef:
rot nouw eens op ik moet zelf wettenw ast ik doe, en als iein d ewie is dan gaat ie niet rennen of zo, en ik loger hem in de bak, en ik doe het niet vaak want ik woon in nunspeet ne mijn grootouders wonen in ermelo en ik ga toch ook niet komanderen op wat jullie doen, nu benik het zat, en ik ben geen pennymeisje

dus rot lekker op.

Daar is geens een bak! Nou het lijkt wel op een pennymeisje weet je eigenlijk wel wat het is?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:39

Bianka01 schreef:
rot nouw eens op ik moet zelf wettenw ast ik doe, en als iein d ewie is dan gaat ie niet rennen of zo, en ik loger hem in de bak, en ik doe het niet vaak want ik woon in nunspeet ne mijn grootouders wonen in ermelo en ik ga toch ook niet komanderen op wat jullie doen, nu benik het zat, en ik ben geen pennymeisje

dus rot lekker op.

tuuk, ben jou domme gezannik en betweterij toh al zat. dus veel succes met het verkloten van je pony. het ga je goed

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:43

zet hem in de wei. dan rent hij echt wel als hij te druk is.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:44

en als hij heel vaak te veel heeft, ga dans eens na wat je hem voert enzo. maar als hij dagelijk paar uurtjes naar buiten kan komt dat echt wel goed *LOL*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:45

amber stond als veulen ook tijdje alleen. dan rende ik weleens langs de draad en kwam ze me achterna enzo. ik blijf erbij dat als ze echt druk is, ze uit zichzelf wel rent en beweegt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:45

Bianka01 schreef:
en hou nouw maar op ja want ik luister niet naar jullie
ik doe het gewoon ga, an ik heb nog een vraag wat moet ik anderes doen om zijn engerie weg te krijgen

puber!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:46

Bianka01 schreef:
zijn moeder staan aan de overkant want anderes ging ie weer melk dringken en misty k\rijgt over eenpoosje eenveulen en als het een merrie is dan komt ie bij de wei te staan van bianka

uhmz nu heb ik ff vraagje. hoezo als het een merrie is? een hengstveulen is toch niet meteen vruchtbaar Scheve mond

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 09:53

Bianka01 schreef:
jamaar mijn opa en oma geven hem gewoon bix
en ik wist het toch niet dat het vout was want een andere meisje op mij school daar heb ik het aan gevraacgt van mag ik een ponny van bijna 2 jaar logeren en toen zij ze van ja dat kan wel maar ejmoet het niet elkedag doen, en nu weet ik het niet meer, de meisje rijd drezuur in zz of zo iets en ze heeft 3 ponny's

dus als het echt niet goed is dan doe ik het niet meer maar wat moet ik dan doen om zijn energie uit te krijgen want het is gewoon erg hij trekt echt hartstikke en dat doet bij mij pijn

Zeker ook zown pennymeisje! Gewoon in de wei zetten.. ik doe hercules na het rijde ook altijd in de bak dan gaat die ook lekker rennen.. anders ga je gewoon aan de hand lopen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:54

uhm kom ik weer aan met een opmerking Haha! wat is het verschil tussen iemand die zz rijd of net als ik B maar die wel al 10 jaar rijd. is niet banketstaaf tegenover haar bedoelt, maar ik vraag me af of ze weet wat ze zegt. ik zou WACHTEN.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:58

Pony van 1 longeren???? Bloos! *valt flauw*
asjeblief, zet dat arme dier gewoon op de wei tussen zijn kameraadjes, longeren is enorm belastend voor de gewrichten en je doet er meer slecht dan goed mee .

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:58

Wanneer trekt ie?? Een pony van 1,5 hoort in de wei met vriendjes, daar hoor je nog helemaal niks mee te doen! Als je er niks mee doet kan ie ook niet trekken..
Je kan nog 25 jaar rijden en longeren enz enz, waarom dan nu al beginnen?? Longeren is echt heel erg slecht voor zo'n jonge pony, hij is nog lang niet uitgegroeid en zo belast je zn gewrichten enzo op de verkeerde manier.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 09:59

Ze staat alleen in de wei Scheve mond

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:02

Jeetje wat een kinderachtige reacties van Bianka01....

Een veulen van 1 jaar, hoort in de wei te staan en daar op te groeien met leeftijdsgenoten.
Die hoort niet gelongeerd oid te worden.

Daarbij vind ik dat je je taalgebruik wel een beetje aan mag passen, want dat is ver beneden peil.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:05

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:06

IloveShets schreef:
Ze staat alleen in de wei Scheve mond

Lips are sealed Lips are sealed
zou ik dan een paar leeftijdsgenootjes of in dit geval zelfs een opfok mogen aanraden...

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 10:07

Ze staat bij der 0pa.. Mag niet meer bij de moeder staan omdat die dan gaat drinken maar marcella ik wil niet veel zegge bianka is vorig jaar geboren hoe moet het dan dit jaar 2 worden? Dan word die net 1!!! Dus het beesje is nog geen 1... ow had ik daar maar eerder aan gedacht.