Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tessebes schreef:En vervolgens stoppen je wasmachine en je auto er tegelijker tijd mee, terwijl echt niet zonder die dingen kunt en je krijg ook nog eens een keer een lekkage, die echt direct gerepareerd moeten worden.

. Het was alles of niets en voor mij is het alles geworden. 
Esme_27 schreef:Ik denk dat je op een paard best een lening kan nemen van een paar duizend euro. Het is namelijk een betere investering dan een auto.

. Nadat ik bedacht en berekend had dat ik een zeer modaal salaris heb waar ik ruim een paard van kon onderhouden had ik zoiets van 'hij staat er, maar ik heb het geld niet. Toch gedaan. Geen dag spijt van gehad.Lovely schreef:Holly: JA!
Dat heb ik dus wel gedaan en vervolgens alles afbetaald ook nog (ruime termijn, maar wel met vaste bedragen). Het was af en toe even adem inhouden, maar ik heb het gered, ook toen ik nog veel minder verdiende dan nu. Ik had gewoon geen liggende gelden, maar ik kon uiteindelijk wel alles betalen wat ik nodig had. En sja, alles ging vanaf dat moment naar mijn paard en die was en is nu eenmaal elke minuut en elke cent dubbel en dwars waard. Het was alles of niets en voor mij is het alles geworden.
Biepmiep schreef:Nee, want als je eenmaal een paard hebt is het nog moeilijker geld over te houden en af te betalen. Dan beginnen de kosten pas....