Wintec Dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:24

Ik heb een wintec Isabella Werth, echt een super fijn zadel, diepe zit en de kniewrongen zijn te verwisselen (volgens mij kan dat bij meer soorten wintecs), ik ben nu zo verwend dat ik voor mijn andere fjord ook een wintec wil.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:01

Marijke82 schreef:
ik heb een wintec met cair systeem, super zadel, zit lekker en ook heel goed voor de rug van mijn paardje.

heey,is dat n leer of zo'n suede zadel!!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:06

zitake schreef:
ik ben deze week gaan kijken en was eigelijk van plan een tweedehands of thorowgood zadel te kopen. die man in de winkel was physiotherapeut bij paarden en die raadde me onmiddelijk die wintecs aan. vooral die met het Cair systeem. en ze zitten ook goed. ik vond de wintec Pro eiglijk wel de leukste. (de onderste dus) Eigelijk het beste eens naar de ruitersportzaak gaan en alles eens bekijken. eventueel ook eens proberen want niet elk zadel is voor iedereen even leuk. veel succes

fftjes offtopic!!!
maar weetje of die physiotherapeut n emailadres heeft.
want ik wil na mijn school verder in paardenmassage of therapie,
en hier valt bijna nix over te vinden.
dus als iemand ook daar wat op weet kan hij/zij het ook ff zeggen!!!!!

en weer ontopic,ik heb denk ik well het liefst een leren/kunstleren zadel.
want zoals chiqa het al zei,bij zo'n suede krijg je n natte kont!
en je zadel blijft lang nat!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:53

loez"]
[quote="Marijke82 schreef:
ik heb een wintec met cair systeem, super zadel, zit lekker en ook heel goed voor de rug van mijn paardje.

heey,is dat n leer of zo'n suede zadel!!!
[/quote]
het is de wintec isabelle w met cair systeem,
het is een suede zadel, zit echt superrrrrrrr, lekkerder dan een leer zadel vind ik, wel vrij prijzig, maar ja.

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:04

Ik heb ook een wintec pro met van dat suede spul. Ik heb er lederen beugelriemen aanhangen.

Ik vind het echt een onwijs lekker zadel om mee te rijden. Je zit er mooi recht in je houding blijft in orde (bij mij dan Knipoog )

Er is alleen 1 nadeeltje. Ik ga wel een sop het strand rijden en als dat suede eenmaal goed nat is van de zee duurt het weer wel een dag voordat het droog is...

Groetjes Elizabeth