hoe vragen of je een pony verzorgen mag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:17

daar ben ik het niet mee eens suziej. veel boeren hebben een ponietje of wat lopen voor het uitzicht, of mensen hebben een pony waar hun kinderen uit zijn gegroeid maar willen hem wel houden, of mensen hebben meer dan 1 paard waardoor er paarden inschieten aan aandacht....

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 18:59

ik "ken" de eigenaren van naam en wie ze zijn, maar verder oo niet. ze zijn de buren + veearts van mijn vorige verzorgpony (die ik helaas niet meer kon verzorgen door omstandigheden) dus ik weet wel wie ze zijn enzo. maar ik zal het jullie laten horen of het mag! en ik hoor ook graag al weet iemand nog een verzorgponytje voor me, in de omgeving van hhw Tong uitsteken ik bedankt jullie voor al jullie tips! en ik zal ze proberen te onthouden (voor als ik daar voor die deur sta) (want ik ben best wel verlegen Bloos! )
kiszaz
Lyszan

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 19:00

missnynke schreef:
daar ben ik het niet mee eens suziej. of mensen hebben een pony waar hun kinderen uit zijn gegroeid maar willen hem wel houden, of mensen hebben meer dan 1 paard waardoor er paarden inschieten aan aandacht....

Zoals ik heb begrepen van een vriendin is dit de oorzaak!

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:06

lyszannuh schreef:
ik "ken" de eigenaren van naam en wie ze zijn, maar verder oo niet. ze zijn de buren + veearts van mijn vorige verzorgpony (die ik helaas niet meer kon verzorgen door omstandigheden) dus ik weet wel wie ze zijn enzo. maar ik zal het jullie laten horen of het mag! en ik hoor ook graag al weet iemand nog een verzorgponytje voor me, in de omgeving van hhw Tong uitsteken ik bedankt jullie voor al jullie tips! en ik zal ze proberen te onthouden (voor als ik daar voor die deur sta) (want ik ben best wel verlegen Bloos! )
kiszaz
Lyszan

haha ik was ook altijd heel verlegen, maar je moet maar denken die paar minuutjes die je daar voor die deur staat kunnen je een hele leuke tijd gaan bezorgen!! (als het mag Knipoog )

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 14:11

haha ik was ook altijd heel verlegen, maar je moet maar denken die paar minuutjes die je daar voor die deur staat kunnen je een hele leuke tijd gaan bezorgen!! (als het mag Knipoog )[/quote]
DAt is waar!
ik heb het wel al een s gedaan, maar toen was ik met een oude rmeisje mee die het woord deed, en toen mogt het wel!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 14:29

en en en? Mag het Lachen

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:15

Mijn paard loopt er ook altijd onverzorgd bij hoor, die smeerkees gaat altijd rollen wanneer ze naar buiten gaat Knipoog
Maar ik zou gewoon zeggen dat je een verzorgpony zoekt en dan vragen of je hun misschien mag komen helpen Lachen

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:08

ik zou gewoon zeggen dat je heel erg van paarden houdt.. en dat je er heel graag eentje zou willen verzorgen.. en dat je deze paardjes hebt zien staan.. en dat je je afvroeg of zij misschien nog iemand zoeken om voor hun paardje(s) te zorgen.. vragen mag altijd tog.. nee heb je ... jah kun je krijgen!! Succes!!

Senja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:03

MOEILIJK!! Not! Het is heel simpel: je gaat er naar toe en je vraagt het. Het is wel heel eng natuurlijk, maar je kunt ook bijvoorbeeld een briefje schrijven of naar die mensen bellen als je weet hoe ze heten. *LOL* Je weet hoeveel lol je er aan kan hebben als het wel lukt om die pony te gaan verzorgen! *LOL*