Te groot voor shet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:59

Ik heb zelf een shet van 1.03. Die heb ik welliswaar voor de kinderen maar zelf rij ik er soms ook nog wel eens op. Ik ben 1.79 en 62. En tuurlijk ben ik te groot en is het werkelijk geen porum! Maar Sonja neemt gewoon met haar oortjes naar voren een loopje met me hoor, ze kan het makkelijk hebben! Het zit natuurlijk niet lekker en ik lig er sneller vanaf dan van mijn paard van 1.68 omdat ik met die bungelende benen van me geen enkel houvast heb op Sonja.

Maar wat maakt het uit wat iedereen er van denkt. Zolang jij en je shet er samen lol in hebben maakt het toch niets uit? Je shet zakt nog lang niet door dr benen heen hoor!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:47

te lang zul je inderdaad wel zijn, maar te zwaar denk ik niet, dat hangt beetje van de bouw van je shet af.
ik ben ruim 1.75 en rij ook nog op een shet van 1.15m.. op een shet van 1 meter ga k echt niet meer maar dat is omdat ik mezelf daar te zwaar voor vind.. het rijd ook voor geen meter Tong uitsteken maar als jij er plezier in hebt, en je pony vind het allemaal ook nog leuk en hij lijkt er geen last van te hebben kun je gewoon doorrijden.. je zult altijd wel commentaar krijgen maar ach, wat maakt het uit