kopen jullie ook (te) veel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:54

Ik heb ook last van een koopziekte. Wordt er ooit knettergek van, denk dat ik alles wat ik leuk vind moet hebben. Het is gewoon erg. Is het niet voor mij dan loop ik wel weer de ruitersportzaak in en ga iets voor Solide halen. Gewoon schandalig. Maar je bent dus ECHT niet de enigste. Het is gewoon erg, maar wel leuk Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 15:06

hey mensen

yes, ik heb lotgenoten Haha!
ik heb samen met de mensen op stal en mijn moeder een lijst (tja, je leest het goed, LIJST, zeg maar met 15 dingen erop Bloos! )gemaakt, die we nodig (vinden te) hebben Bloos
een paar dingen:
* halsters.
* touwen (hebben er trouwens weer 2 terug gevonden, dus misschien wordt dit wel geschrapt *LOL* )
* teugels (deze zijn echt kapot aan het gaan)
* vliegdeken.
* longeerzweep
enz. Tja, allemaal dingen die eigenlijk echt nodig zijn.
en ik heb er toch wel helemaal onderaan, met kleine letter opgezet: setje (dekje+bandages). Bloos Bloos Tong uitsteken
Ze hebben het nog niet gezien, maar ik ga er toch naar kijken. We gaan met z'n 6e en dan kunnen we elkaar een beetje helpen (met laten liggen) en dingen gezamelijk kopen, dekt de kosten, he, we zijn wel slim

(dit was trouwens een idee van mijn moeder, tja, die wordt helemaalg ek van me Haha! )

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:08

heb ik dus ook heel erg Bloos
Altijd alles kopen wat je niet nodig hebt, vervolgens niet gebruiken.
Erg slecht voor je bankrekening Haha!