Wel of niet mee bemoeien?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:27

Gewoon de duur opzeggen!! OF zwaar verhogen. Weg met die vent!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:42

Vraag of je zelf een verzorger voor de paardjes mag zoeken, vast nog wel iemand die dat wel met veel plezier doet en als de eigenaar zo met zijn paarden omgaat zal ie dat vast niet erg vinden....

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:42

Kan je niet met die man overleggen dat jullie 2 leuke meiden weten die de paardjes willen verzorgen?
Als hij hier mee accoord gaat kan je dus gewoon iemand *of 2 iemanden* zoeken die de beestjes wel goed verzorgen.

Die meiden kan je €20 in de maand laten betalen, waar jullie de wormenkuren van kunnen betalen, waardoor de dieren weer gewoon het land op kunnen.

Beestjes worden goed verzorgt, hebben juren dus kunnen het land weer op en die meiden moeten gewoon hun rotzooi opruimen dus na even puzzelen zijn dan toch alle problemen uit de weg?

Zou er wel toestemming voor vragen aan de eigenaar maar als ik het zo hoor zal hij er geen problemen mee hebben.

Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen *op 1 probleem in ieder geval* dat zij de staleigenarresse is en dat zij eist dat alle paarden op stal ontwormt worden, lijkt me ook heel erg logisch.
Ik sta op een stal met nog wat mensen maar als ik mijn paard niet zou ontwormen zou ik daar toch echt op aangesproken worden, die dingen zijn immers wel besmettelijk.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:05

heel simpel in zijn, dat meisje is de eigenaar van die stal. Als de eigenaar niet wil luisteren: eruit met die man... Zo voorkom je een heleboel ellende...

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 18:25

Sily schreef:
Kan je niet met die man overleggen dat jullie 2 leuke meiden weten die de paardjes willen verzorgen?
Als hij hier mee accoord gaat kan je dus gewoon iemand *of 2 iemanden* zoeken die de beestjes wel goed verzorgen.

Die meiden kan je €20 in de maand laten betalen, waar jullie de wormenkuren van kunnen betalen, waardoor de dieren weer gewoon het land op kunnen.

Beestjes worden goed verzorgt, hebben juren dus kunnen het land weer op en die meiden moeten gewoon hun rotzooi opruimen dus na even puzzelen zijn dan toch alle problemen uit de weg?

Vind ik een goede oplossing ja! OK dan!
Maar het lijkt me beter om het stallegeld te verhogen, want als die nieuwe meiden gaan rijden en ook mesten vind ik het niet eerlijk om ze ook nog €20,- te laten betalen. Misschien handig om ze een maandje proef te geven, en dan te kijken of het een beetje werkt.