Wanneer ben jij tevreden over je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:02

ben vaak heel tevreden Haha! hij loopt lekker, ruimer, nageeflijk.. hij wil werken... tblijft een paard die altijd zijn rondjes heeft mogen hobbelen.. dus je moet wel bezig houden en er steeds bij blijven.. anders valt het motortje stil..
alleen op het moment is hij vervelend.. dan zet hij zijn nek vast en probeer daar dan maar eens ontspanning in te zoeken.. omdat ik voor een ander zadel ga krijgtie nu ff een weekie relaxen Haha! longeren en wandelen enzo..
als ik hem weer oppak issie 9 van de 10 keer zelf ook helemaal fris(in zijn hoofie) en kunnen we weer aanhet werk Haha!
af en toe hebben we dat gewoon nodig en gelukkig weet ik wanneer het zover is omdat willem het gewoon aangeeft.
maar ben ontzetend blij met hem.. en ookal looptie niet perfect en kwijl ik bij sommige paarden die het zo goed doen.. mijn poepie gaat nooit weg Haha! ik weet van welke weg ik gekomen ben en we zijn al een heel end.. en ben nog lang niet klaar.. stapje voor stapje komen we er wel

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:05

Wanneer ik tevreden ben? Als ik na een half uur "vechten" er toch nog een paar goede passen uitgeperst krijg en daarna uit ga stappen aan de lange teugel en dat ze dan eigenlijk toch zo braaf is. Haha!