Wie kan haar vervoeren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:31

als ik jou was zou ik toch nog een keer gaan proberen om mensen te zoeken, anders even naar een manege in de buurt gaan en vragen of je een trailer ken huren, dat is meestal stukke goedkopen, want misschien kan pearl_tje wel voor je rijden, maar mag je de trailer alleen niet.

Als dat allemaal niet gaat zou ik er denk ik toch nog maar over de paardentaxi na gaan denken........

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:40

ja dat wordt toch de paardentaxi, jammer dat het dan wat duurder is maar anders komt die pony er niet!!
suc6!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:17

He, niemand die uit jouw omgeving reageert? Ik woon in Noord-Brabant, beetje te ver weg, anders had ik je wel geholpen.

Probeer wel iemand met het juiste rijbewijs te vinden en event. een grote auto en adres om trailer te huren. Stel dat je paardje plots naar de kliniek moet.

dorette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 22:46

Ik heb een paarden taxi gebeld, maar die wilden haar niet vervoeren, omdat ze nog nooit in een trailer is geweest, te veel risico, ik kan een paarden taxi uit een ander gebied bellen, maar dan betaal ik ook onnodige kosten.
WIE HELPT MIJ ?????????????

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:35

http://www.paardentaxi.com/index.htm

Citaat:
wij hebben ervaring van veulen tot Belg, angstig of jong, paarden die nog nooit in een trailer zijn geweest.

Heb geen idee of het ver weg is van jou Bloos , maar misschien heb je er iets aan. Succes ermee! Lachen

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 01:27

Tja, helaas nog geen E (ben ik van plan om aankomende zomer te gaan halen Cool ), en ook geen auto die een trailer mag of kan trekken of uberhaupt een trailer, maar anders had ik het wel willen doen.
Haha, aan deze reactie heb je dus ook geen fluit Haha! .

Maar wou Sonja het niet voor jou doen dan?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Heeft jouw vader wel een auto die een trailer kan en mag trekken?
Dan gewoon iemand zoeken die wel een E heeft en wel wil en kan rijden, en ergens een trailer huren of lenen.
Trouwens, als je vader heel lang geleden zijn rijbewijs al heeft gehaald, zit vaak de E bij de B in, zo was de regeling toen nog.
Dan hoef je dus alleen nog maar een trailer te regelen (huren, lenen of kopen ).
Voor sommige trailers hoef je trouwens geen E te hebben, net als met aanhangwagens heb je dan alleen een B nodig, maar de precieze regels ken ik niet, maar die kun je vast wel ergens vinden.

Wij hebben ook geen trailer (en op het moment ook geen auto die een trailer mag of kan trekken, niet eens een simpel aanhangwagentje, heeft nl geen trekhaak Haha! ), maar als we er een nodig hadden, leenden we er altijd eentje.

En afgelopen winter ging ik met een vriendin en haar vriend haar nieuwe paard ophalen.
Zij heeft geen rijbewijs, laat staan E, ook geen auto of trailer.
Vriend wel rijbewijs, maar de rest ook niet.
Dus auto geleend, trailer gehuurd en karren maar.
Er is altijd wel een oplossing te vinden, desnoods de Paardentaxi oid, alleen zijn die wel heel duur.
Anders de datum gewoon een beetje verzetten, het komt toch niet op die ene dag (of 2) aan?
Het kan toch ook wel iets later (of eerder)?

Iig veel succes!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:06

Heb je ge-PBt... Is iig goedkoper dan die taxi...

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:28

pearl_tje schreef:
Hoezo volgens mij hebben de meeste vaders wel de bevoegdheid om met een trailer te rijden zat er toen allemaal bij in..

misschien geen trekhaak..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:41

Of een hele jonge vader....

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:08

Heb je Wim al gebeld? Die doet het wel tegen vergoeding, geldt trouwens niet alleen voor jou maar ook voor eventuele andere bokkers in deze omgeving met een vervoersprobleem.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 00:39

Hmmm... ik woon wat uit de buurt en heb geen auto die een trailer kan trekken, maar wel een trailer en een e-rijbewijs... Als je nou bij jou in de buurt een auto en trailer kan regelen wil ik eventueel wel naar jullie toekomen om te taxiën (dan wel op donderdag, achter in de middag). Kan ook met mijn trailer, maar dan zou er iemand naar mij moeten komen met een geschikte auto en die zou mij dan later ook weer thuis moeten brengen... da's wel een heel getoer...
Maar als je niemand anders kunt vinden wil ik wel helpen.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:20

hmmz... ik kom eind mei die kant op om een merrie en veulen weg te brengen en daarna heb ik een lege trailer... maar ja dat is nog erg ver weg... Mocht je niets kunnen vinden en zo lang willen wachten dan is het voor mij geen probleem... Owja, ik heb nog een idee, ik pb je wel ff..