Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anique_Vaandrig schreef:mochten ze allebei niet kunnen dan kan ik altijd andere stalgenootjes vragen die dan wel bereid zijn wat met jol te doen, die ik ook kan vertrouwen!
(ik heb trouwens dezelfde stalgenootjes als Anique
), ik heb een verzorgster voor 1 dag in de week normaal gesproken.. maar anders heb ik ook wel stalgenootjes die haar even buiten willen zetten ofzo.
) Ireentjuh"]
[quote="[naam]_Vaandrig schreef:mochten ze allebei niet kunnen dan kan ik altijd andere stalgenootjes vragen die dan wel bereid zijn wat met jol te doen, die ik ook kan vertrouwen!
(ik heb trouwens dezelfde stalgenootjes als [naam]
), ik heb een verzorgster voor 1 dag in de week normaal gesproken.. maar anders heb ik ook wel stalgenootjes die haar even buiten willen zetten ofzo.
)

)
En zo nog meer dingen....) Zij zou ook geen kreupel paard snel herkennen enzo... Dan heb ik liever dat ze enkel voert...
. Ziek of niet, ik laat mijn pony's maar zeer zelden door een ander doen. Enkel als ik echt bewusteloos lig of op vakantie ben (maximaal 2 weekjes per jaar, verdeeld).
) het. in principe enkel voeren. Ze staan lekker op de weide dus beentjes strekken is geen probleem.