Ziek? wie doet je paard???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:28

Als ik zelf niet kan doen Albert en m'n vader de verzorging van de paarden.
Ik heb zowiezo een bijrijdster dus die ze rijd dan.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:33

zodra k niet meer instaat ben om t lopen dan doet n vriendin haar voor me. Ben nog nooit echt lang ziek geweest.(wel nt kunnen rijden etc maar kon nog altijd naar haar toe om haar t verzorgen) en ook maar max 4 dagen niet geweest ivm vakantie. Wel ga k vd zomer 2 weken op vakantie en dan doet n goede vriendin haar. Lachen

En als zij niet kan lopen er nog meerdere vrijwilligers rond op stal die graag mn paardje ff verzorgen. OK dan!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:39

De stalhouder, of iemand anders die daar ook staat.
Dan wordt ze netjes op de wei gezet en weer naar binnen. Gereden wordt ze dan niet, maar dat hoeft ook niet als op de wei staat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:14

verzorgster en bokster evelyne (eefje23) en als ze geen tijd of zin heeft dan muisz hier van bokt.

mochten ze allebei niet kunnen dan kan ik altijd andere stalgenootjes vragen die dan wel bereid zijn wat met jol te doen, die ik ook kan vertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:15

Ikzelf, maar als ik heel erg ziek ben, dan doet mijn moeder en/of vader het voor mij. Als ik dan door het raam naar buiten kijk om te zien hoe ze met Tess bezig zijn is dat echt heel leuk om te zien Haha!

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:06

in dat geval zullen 1 van me 3 zussen wel even inspringen dus daar hoef ik me weinig zorgen om te maken maar ik moet zeggen ik ben bijna niet van me paard te weren want ik heb zelfs met een gebroken rib verschoven wervels en een gekneusde rug gereden.... ( doe dit niet thuis na) Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:13

Ik heb sinds kort ook een bijrijdster, maar ben er zelf praktisch altijd, heb de paarden toch aan huis. En anders springen mijn ouders altijd in.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:58

Anique_Vaandrig schreef:
mochten ze allebei niet kunnen dan kan ik altijd andere stalgenootjes vragen die dan wel bereid zijn wat met jol te doen, die ik ook kan vertrouwen!

voor mij hetzelfde *LOL* (ik heb trouwens dezelfde stalgenootjes als Anique Knipoog ), ik heb een verzorgster voor 1 dag in de week normaal gesproken.. maar anders heb ik ook wel stalgenootjes die haar even buiten willen zetten ofzo.
maargoed, ik ben nog nooit zo ziek geweest dat ik niet naar stal kon (hoogstens dat ik me "heel-erg-niet zo lekker" voelde Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:08

Ireentjuh"]
[quote="[naam]_Vaandrig schreef:

voor mij hetzelfde *LOL* (ik heb trouwens dezelfde stalgenootjes als [naam] Knipoog ), ik heb een verzorgster voor 1 dag in de week normaal gesproken.. maar anders heb ik ook wel stalgenootjes die haar even buiten willen zetten ofzo.
maargoed, ik ben nog nooit zo ziek geweest dat ik niet naar stal kon (hoogstens dat ik me "heel-erg-niet zo lekker" voelde Knipoog )
[/quote]

pcies en jij weet me ook te vinden he, ik jou in ieder geval wel Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:46

als ik ziek ben, rijd een lichte tour amazone mijn paardje...

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:43

als ik ziek ben.of weinig kan doen net zoals nu,
mijn vriendin Mirzam hier op bokt geeft mijn paarden eten Haha!
mijn moeder helpt ook altijd waar ze kan ,altijd makkelijk 2 van die geweldige helpers Haha!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:44

Dat is zo lekker dat onze fjord in een loopstal loopt en zelf van de stal naar paddock kan etc. Het is dus niet dat hij dan tussen vier muurtjes staat, maar hij is ook lekker makkelijk en wordt daarom ook door verschillende mensen gereden. Er is dus altijd wel iemand die tijd voor hem heeft.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:46

Mijn stiefvader, hij rijdt en/of longeert dan de paarden waar ik op dat moment verantwoording over heb, los komen ze zowieso al elke dag.

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:14

als ik superr. ziek ben laat ik mijn zusje gaan.. en als mijn zusje niet kan.. laat ik mijn vriendin komen.. die zo af en toe mijn pony rijdt

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:30

mijn vader doet hem als ik met vakantie of ziek ben. Als ik langer dan een week ziek zou worden zou het wel een probleem worden durf niet zo goed de zorg over te dragen

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:43

als ik ziek ben dan doet mijn vriend Kane of mijn vriendin. Mijn vriend doet alleen zijn stal en me vriendin rijdt hem dan ook . Kane komt de hele dag buiten dus ik hoef me in geen gevallen druk te maken dat ie de hele dag op stal staat .

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:01

En anders is er nog altijd de stalhouder zelf die het een en ander kan doen, toch Irene en Anique OK dan! OK dan!

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:59

als ik ziek ben doet mijn vader mijn paard maar hij rijd er neit op...mijnbuurmeisje rijd er wel eens op als ik op vakantie ben dus die zou het ookdoen al sik langdurig ziek ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:51

johnvt schreef:
En anders is er nog altijd de stalhouder zelf die het een en ander kan doen, toch Irene en [naam] OK dan! OK dan!

pcies OK dan! kun je ook altijd op rekenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:44

als ik ziek ben verzorgt mijn vader mijn paard, maar er gaat niemand anders mee rijden oid

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:54

Mijn vriendin deed mijn paard dan altijd. Wij zitten met verzorging, dingen en doen op dezelfde lijn en liet mijn paardje dan wel met een gerust hart aan haar over (nou ja, gerust hart... Zat er liever zelf Haha!)
Maar dan moest ik ook wel ECHT heel ERG ziek zijn als ik niet zou gaan.

En in het uiterste geval als Maris niet kon, het andere meisje op stal. Maar eigenlijk had ik liever dat die niets met Genderose deed en enkel voerde aangezien ik haar met dingen en doen niet echt vertrouwde. Overigens zat ik in dat geval altidj zwaar in de stres, omdat zij nogal veel over het hoofd ziet (zag niet eens dat het vuelen zeiknat in de wei lag te rillen (sloot) en er een meter vanaf met de moeder bezig was Rolleyes En zo nog meer dingen....) Zij zou ook geen kreupel paard snel herkennen enzo... Dan heb ik liever dat ze enkel voert...

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:30

Mijn zusje, want de pony's zijn van ons beide, dus dat is heel makkelijk. En als zij ziek is, doe ik de shets alleen natuurlijk.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:08

Ik heb werkelijk schatten van staleigenaren Lovers Bloos

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:20

Toen mijn enkelband ingescheurd en uitgerekt was, had ik nog geen verzorgster.
Toen deed en de stalhoudster hem, en mijn vriend ging elke keer langs, daar was ik echt heel blij mee Lovers

Nu heb ik een verzorgster en die wil het ook wel een paar dagen extra in de week overnemen, en de stalhoudster is ook heel flexibel gelukkig

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:27

Meestal toch ikzelf Bloos . Ziek of niet, ik laat mijn pony's maar zeer zelden door een ander doen. Enkel als ik echt bewusteloos lig of op vakantie ben (maximaal 2 weekjes per jaar, verdeeld).

Zodra dat gebeurt dan doet een stalgenootje (Petra Lachen ) het. in principe enkel voeren. Ze staan lekker op de weide dus beentjes strekken is geen probleem.