Waar tegen beschermt een bodyprotector...????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:01

dan vraag ik me toch af of jij weet waar je het over hebt billy zo niet bemoei je met jezelf dank je

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:02

Dit wordt tijd voor een TeM-etje, Silenzio, want ik vind dat je nu echt buiten het boekje gaat....

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:03

LiSSy schreef:
je kunt heus niet altijd zorgen dat je er niet afvalt. vind ik heel knap als jij dat wel kan Lips are sealed

Hier ben ik het echt mee eens! OK dan!
Eigenlijk vind ik het al nodig om bodyprotectors verplicht te laten worden! Ik zei ook altijd dat ik er nooit afviel nou ik heb al zooo vaak bodemonderzoek gehad dat ik er vrijwillig eentje heb aangeschaft

Visitor2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:05

Ik heb mijn bodyprotector nu al ruim 2 jaar....

Toen ik dat ding net had, starte ik een wedstrijd en belande ik midden in een triple tussen alle balken, ik kon zo die balken aan de kant schuiven, opstaan en verder rijden. Ik denk toch als ik dat ding niet aan had gehad het toch niet zo was afgelopen.

Het zit inderdaad niet zo geweldig, maar het is ook weer niet zo dat het ogelooflijk verrot ofzoiets zit. Je went er wel aan....

Ik vind dat het toch om veiligheid gaat......en dat gaat toch voor alles?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:05

Silenzio schreef:
dan vraag ik me toch af of jij weet waar je het over hebt billy zo niet bemoei je met jezelf dank je

Ik ben vanavond nog van mn paard gevallen.
Hij kon er niks aan doen, en ik ook niet. Nu liep het goed af, maar het had ook anders af kunnen lopen.
En misschien had een BP de schade dan kunnen beperken.

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:06

sorry dat ik mijn mening neer heb gezet mijn excuses aan de mensen die zich daardoor aangevallen voelden.. weg met vrijheid van meningsuiting...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:08

Silenzio schreef:
lissy als je niks nuttigs te melden hebt alleen dat je je tijd er niet aan verspilt waarom stuur ja den aan pb
daarbij vraag ik me af waar je het lef vandaan haalt om tegen iemand te zeggen dat ie niet op een paarden rug hoort...
en dat mensen het niet met me eens zijn maakt me niks uit hoor dwarsliggers zijn nodig om het spoor recht te houden denk daar maar eens over na...

dus als je niks toevoegends te sturen hebt in een pb stuur dan niks dank je dan sluit ik dit hoofdstuk over gezeur maar af...

ik vind het zwaar asiociaal dat je woorden uit een PB in een topic gebruikt. en dan nog jij vond dat je je mening mocht uiten, nou dan mag ik dat ook en dat heb ik gedaan Schijnheilig

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:09

Silenzio schreef:
sorry dat ik mijn mening neer heb gezet mijn excuses aan de mensen die zich daardoor aangevallen voelden.. weg met vrijheid van meningsuiting...

Het gaat er niet om dat je je mening neerzet, het gaat om de manier waarop, en de totale minachting voor een ansders mening. Naar mijn smaak mag je van een 19 jarige student meer verwachten dan dit gekat.

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:15

sorry billy nogmaals mijn mening werd ook totaal minacht daarbij heeft een leeftijd en student hier niks mee te maken ik vraag je dan ook om dit er buiten te houden....

nogmaals ik bied mijn excuses aan en hoop dat die nu wel gelezen wordt ...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:16

tuurlijk mag je je mening geven... maar als het een hele domme (sorry, kon ff geen ander woord bedenken) opmerking is, kan je verwachten dat je commentaar krijgt

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:18

Silenzio schreef:
sorry billy nogmaals mijn mening werd ook totaal minacht daarbij heeft een leeftijd en student hier niks mee te maken ik vraag je dan ook om dit er buiten te houden....

nogmaals ik bied mijn excuses aan en hoop dat die nu wel gelezen wordt ...

Wellicht kun je daar voortaan aan denken VOORDAT je een reactie intypt...

Dingen die per PB besproken worden, horen ook privé te blijven, het is niet voor niets een PRIVEbericht.
Verder ben ik het geheel met LiSSy en Billy eens, maar dat was je ongetwijfeld wel opgevallen.

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:25

dat was me opgevallen en was idd niet zo slim ik heb mijn excuses aangeboden en hoop dat die geaccepteert kan worden door jullie

zal er voortaan wat meer opletten fouten maken is menselijk of niet soms?

het is nu uitgepraat ik heb me ongelijk toegegeven en me excuses aangeboden hoop dat dat genoeg is?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:28

Silenzio schreef:

het is nu uitgepraat ik heb me ongelijk toegegeven en me excuses aangeboden hoop dat dat genoeg is?

Wat mij betreft wel. Ach gut

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:30

hoop dat de rest zich daarbij aan sluit
maar dan wil ik wel eens overtuigd worden door jullie om zo'n ding aan te schaffen ( ding is korter dan bodyprotector that's why ding.. Knipoog )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:32

SGW gaan starten, dan moet je wel Knipoog

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:33

Bij mij was het voornamelijk omdat ik eens wilde gaan (oefen)crossen en ik ervan overtuigd ben dat ze die dingen niet voor niets hebben uitgevonden.

Wat mij overtuigde is, dat ik liever een BP omheb en dan eraf val, dan zonder eraf vallen en tussen de balken te belanden.
En voor het idee, want ik durf nu toch wel hoger te gaan, als dat ik geen BP om zou hebben. Psychisch dus. Knipoog

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:33

okee ik ga mijn best doen, haha Haha! (om je te overtuigen)
stel: je bent lekker aan het springen, je paard komt niet goed voor de hindernis en knalt er doorheen met een maffe sprong van 4 pootjes tegelijk. jij valt en land voor je paard uit, je paard land bovenop jou.
is een heftig voorbeeld, maar kan maar zo gebeuren....

wat ook zo kan gebeuren is dan je paard niet goed land na de hindernis, door zijn voorbenen zakt en samen met jou een koprol maakt. (heb dit vaak zien gebeuren tijdens springwedstrijden)

dan ben je denk ik wel behoorlijk blij dat je zo'n ding aanhebt

enne... excuses aanvaard hoor Knipoog

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:36

ik las het lissy

maar als me paard bovenop me rug valt dan houd die protector dat tegen zeg jij? denk dat 500 kilo toch iets teveel is dan hoor dan trekt die dan ook niet

en die koprol heb ik nou al zovaak meegemaakt ik reed een paard die maakte der een sport van...

volgende argument Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:38

silenzio, is mijn voorbeeld van de vorige bladzijde niet voldoende? Het hangt er trouwens wel vanaf of je veel springt, buiten rijdt etc. Ik draag hem zelf alleen met sgw (trainingen + wedstrijd) en in andere echte risico-situaties maar met gewoon springen en rijden dus niet.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:39

mwhoa... denk dat het wel het verschil tussen kneuzen en breken kan maken... die dingen zijn erg sterk

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:40

precies, en dat is toch best een groot verschil Haha!

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:40

Lielle schreef:
silenzio, is mijn voorbeeld van de vorige bladzijde niet voldoende? Het hangt er trouwens wel vanaf of je veel springt, buiten rijdt etc. Ik draag hem zelf alleen met sgw (trainingen + wedstrijd) en in andere echte risico-situaties maar met gewoon springen en rijden dus niet.

k train en spring vooral maar geen wedstrijden das wel een groot verschil...

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:42

LiSSy schreef:
mwhoa... denk dat het wel het verschil tussen kneuzen en breken kan maken... die dingen zijn erg sterk

zijn ze echt zo sterk?
wat is dat materiaal dan kan ik beter daar een nieuwe bumper van meken voor de auto Knipoog

Lielle

waarom? Ik ben met trainen harder gevallen dan in de wedstrijd.

Liselot

Silenzio"]
[quote="LiSSy schreef:

zijn ze echt zo sterk?
wat is dat materiaal dan kan ik beter daar een nieuwe bumper van meken voor de auto Knipoog
[/quote]

*grinnik* goed idee misschien Haha!