Morgen leren laarzen aan laten meten, nog tips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:36

mijn laarzen zaten heerlijk.
maar ze zijn nu te krap omdat mn kuiten dikker zijn geworden.
nou moet ik of een rits ertussen zetten of een stuk leer.
ik hoop dat ze niet veel wijder moeten worden want ik wil een rits maar dat kan niet altijd.
een rits is heel fijn vind ik niet dat geruk en gepluk aan je been als je laarzen uitmoeten..

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 20:27

Dat inlopen enzo heb ik er wel voor over. Ik rij normaal met chaps en pas geleden heb ik nieuwe schoenen gekregen. Ik rij namelijk altijd met Lumberjacks, weet niet of jullie dat kennen, maar dat is bijna hetzelfde als Timberlands.
Maar daarmee was ik de eerste twee maanden ook niet blij
Alleen maar blaren en zere voeten, maar daar moet je gewoon even doorheen, want nu zitten ze super.
Dat zal met laarzen ook wel zin. En wat zijn nou die twee maanden van die jaren dat je ermee doet?

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:29

nou ik kan je verzekeren dat je een tijdje met blaren rondloopt hoor maar een paar keer goed in de olie zetten doet wonderen...

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 20:44

Ja ach... ik moet er gewoon wat voor over hebben...

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:49

idd een paar dagen/weken pijnlijke voeten en daarna voelt het alsof je in de hemel bent zo lekker zitten ze indien het de goede laarzen zijn...

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:42

Georgette schreef:
Dat inlopen enzo heb ik er wel voor over. Ik rij normaal met chaps en pas geleden heb ik nieuwe schoenen gekregen. Ik rij namelijk altijd met Lumberjacks, weet niet of jullie dat kennen, maar dat is bijna hetzelfde als Timberlands.
Maar daarmee was ik de eerste twee maanden ook niet blij
Alleen maar blaren en zere voeten, maar daar moet je gewoon even doorheen, want nu zitten ze super.
Dat zal met laarzen ook wel zin. En wat zijn nou die twee maanden van die jaren dat je ermee doet?

Sorry misschien beetje off topic, maar rijden timberlands (of lumberjacks, wat je wil) lekker? Ik heb nl nog een paar oude timberlands staan, dus misschien zijn die wel wat voor naar de paarden. Ik kan het natuurlijk ook een keer proberen Haha! maar ben benieuwd naar jouw mening.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 00:29

De eerste twee jaar dat ik op de manege les had reed ik met rubberen laarzen van Aigle. Daarna ben ik dus overgegaan op chaps met schoenen. Ik had Lumberjacks voor gewoon gekocht, maar ging ze gebruiken voor onder m'n chaps. Na 5 jaar waren ze af en ik heb sinds kort nieuwe. Ik vind ze ideaal om mee te rijden. Je hebt erg veel steun naar mijn idee. Maar verder kan ik het niet vergelijken met bijvoorbeeld jophurs, omdat ik die nooit heb gehad.

Ooh man, ik kan niet wachten totdat m'n laarzen klaar zijn..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:32

Een tip van mij: ga niet 's morgens vroeg, maar juist in de middag. Dan zijn je kuiten dikker...

Extra paar sokken aan laten meten. En voor de rest: ik hoop dat je er niet te snel uitgroeit.

Persoonlijk zou ik nooit meer leren laarzen laten aanmeten...voor mij in het vervolg gewoon chaps, of helemaal niets.
Rij ook geen wedstrijden, en rij western dus heb niets aan laarzen...Lips are sealed

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 00:36

Ehmmm bedankt voor de tips, maar als je mijn topic goed hebt gelezen, dan zie je dat ik al ben geweest Haha!