Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Antoinette schreef:Bij ons komt 'de wortelboer' 1x per 2 weken op stal (nee geen idee hoe hij heet). Hij levert grote kratten met wortels voor 2,50 euro. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoeveel kilo er in zo'n krat zit.
Jasper schreef:De wortelboer komt om de twee weken aan huis. Een kist schoongemaakte wortelen van 25 kg. kost 2,50. Als je wilt, stuur ik je zijn telefoonnummer, wellicht weet hij wel een wortelboer in Friesland.
Margreet schreef:Jan Wortel komt iedere 2 weken een kist brengen, met mooie grote schone wortels!
Citaat:De wortelboer komt om de twee weken aan huis. Een kist schoongemaakte wortelen van 25 kg. kost 2,50. Als je wilt, stuur ik je zijn telefoonnummer, wellicht weet hij wel een wortelboer in Friesland
Antoinette schreef:Bij ons komt 'de wortelboer' 1x per 2 weken op stal (nee geen idee hoe hij heet). Hij levert grote kratten met wortels voor 2,50 euro. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoeveel kilo er in zo'n krat zit.
Alleen kosten ze hier dan 3 euro.
)