Als je zou moeten kiezen tussen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 13:20

heb 2 paarden en had 2 honden, nu nog maar eentje. De andere heb ik 27 feb. in moeten laten slapen. Ik kan ook niet kiezen. Mijn hond is een enorm gezelschap in huis. Maar mijn paarden zijn mijn hobby en als ik lekker buiten ga rijden kan ik even mijn verstand op nul zetten. Ik zou niet kunnen kiezen denk ik.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:18

Aqua8horse schreef:
Ik ben gek op mijn paarden en honden. Maar als ik zou moeten kiezen, zou ik kiezen voor mijn hond.

Welke van de drie zou je kiezen dan Knipoog Tong uitsteken

Ik zou voor mn hondje gaan. Hij is er altijd voor mij en ik vind dat ik er dus ook altijd voor hem moet zijn. Wat hij in de eerste weken zonder zn mama heeft meegemaakt wil ik hem niet nog eens aandoen en hij is gewoon ontzettend belangrijk voor me. Lovers Ja Carole we zijn gewoon gelukkig met elkaar, thanx!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:42

Ik heb geen paard en geen hond. Haha!

Vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:45

Ik heb geen hond dus dat is makkelijk kiezen.
Maar zou ik wel een hond hebben ja dan wordt het moeilijker., ik zou het dan ook echt niet weten hoor.
Het ligt er dan aan in wat voor situatie het dan zit.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:26

Tigger"]
[quote="Antoinette schreef:
Mijn paard! Want mijn hond is al jaren dood Haha!

Haha! , geweldig wijf ben je ook...
Wel zielig... Ach gut
[/quote]

Bloos! Haha!
Echt heel zielig was het niet meer! Het was zieliger om hem nog in leven te laten. Hij was ondertussen 14 en dus een mooie leeftijd voor een wat grotere hond.

Wie weet binnenkort eens wat foto's inscannen en op ITP zetten

Sorry ik ga offtopic.... Lips are sealed

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:41

Poeh een moeilijke vraag. We hebben 1 paard en 3 honden. En allebei kan ik niet missen. Maar als ik echt zou moeten kiezen omdat je anders dood gaat of iets anders heel ergs, dan kies ik voor mijn honden. Daar zit je de hele dag mee opgescheept en paardrijden kan altijd nog bij een manege.

Zonder honden zou ik niet meer in het bos komen alleen en als je veel ziek bent is het wel heel gezellig dat tuig om me heen. Al zou Connor het ook helemaal het einde vinden om hier in de tuin rond te stappen en op de bank te liggen.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:54

samantha23 schreef:
Ik heb geen paard en geen hond. Haha!

Oei, dan wordt het een moeilijke keuze.... Haha!

Karlijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:54

Nou ik zal het ook niet weten! Maar als je je paard weg zal doen mag je dan nog wel blijven paardrijden? Want dan zal het misschien wel makklijker worden....hoe veel ik ook van paarden hou...toch zal ik(denk ik)voor mijn hond kiezen! je hond is zo bij je en om die te verkopen vind ik ook maar niks! Maarja je prd ook niet!!

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 10:51

Gelukkig is het ook maar een vraag en ik hoop ook werkelijk dat geen ons ooit voor zo'n akelige keuze komt te staan. Mijn vraag ontstond na mijn eigen gedachte hoe ik de band met mij dieren beleef en wat er nu zo anders aan is. Volgens mij houd ik van al mijn dieren, maar ik merk een wat andere band met mijn honden. Misschien zou ik dat kunnen beschrijven als intiemer of beter intenser. Want ook met mijn paarden ben ik close. Gewoon een moeijlijk item en heerlijk blijven genieten van allebei zolang de situatie niet veranderd!!!

Even wat anders: heeft een van jullie misschien ook ervaring met een paard die echt helemaal aan je hangt?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:55

Als ik echt zou moeten kiezen zou ik kiezen voor mijn honden.
Ik heb de oudste nu al weer 2,5 jaar en we zijn erg aan elkaar gehecht als ik verdrietig ben komt ze me troosten echt zo lief vind ik dat.
mijn paard heb ik nog maar 4,5 maand en ondanks dat hij afgelopen week een goede aflijding voor me was zou ik toch voor mijn honden kiezen.

Ik hoop niet dat ik die keus ooit moet maken.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:01

Hond...

Als ik die hond weg zou moeten doen zou ik me heel ellendig voelen, als ik de paarden weg zou moeten doen ook...
Maar dan heb ik wèl een leuk zakcentje wat de pijn behoorlijk zal verlichten Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:04

m'n paard...sorry tommy met m'n paard heb ik een grotere band, daar doe ik iedere dag wat mee, de hond speel ik soms mee of laat hem uit/geef hem eten, maar verder doe ik daar weinig mee. al zou ik hem natuurlijk niet willen missen Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:09

Ik heb nooit een hond gehad, dus ik kan niet echt meepraten over de band met een hond. Op dit moment zou ik dus kiezen voor m'n paard.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:30

Ik heb mijn paard nu 6 jaar en mijn hond pas 5 maanden, maar kiezen tussen die twee kan ik echt niet. Wil ik ook helemaal niet, ook niet over nadenken. Ze blijven allebei lekker bij mij. Punt Haha!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:23

ik heb 1 paard (van 2) en 1 hond (van 5) maar ik kan echt niet kiezen hoor ze zijn alletwee even belangrijk Lovers
en moet er ook niet aan denken om daar tussen te kiezen Huilen
gelukkig hoeft dat ook niet!!!! Knipoog

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:39

het is heel erg moeilijk.... maar ik zou zoals de situatie nu is voor Banjer kiezen.... Kyra woont al bij mijn ouders, en ze zouden Nikita ook zeer liefdevol opnemen (en ze is daar al als ik werk).... ik zou Nikita dan kunnen blijven zien, en Banjer zou ik gewoon kunnen hebben.... Lachen

Als ik helemaal alleen zou zijn... dan geen idee wie ik zou kiezen... ik heb met allemaal een sterke en unieke band...

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:13

Heel moeilijk, ik denk dat ik niet zou kunnen kiezen
Maar als het echt moet, dan kies ik toch voor m'n paard. Dit omdat ik paarden nog leuker vindt als honden

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:16

ik zou echt nooit kunnen kiezen hoor