Vakantie aan het strand gezocht: HELP!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 17:26

Britty, Lonnie, ik hebjullie pb ontvangen, bedankt! Ik heb het even doorgestuurd naar Koortje, die heeft toch de organisatie op zich genomen Haha!. Eigenwijs Knipoog.

Maar ik ga eind juni ook al op vakantie en ik moet eerlijk zeggen dat ik dan 200 euro voor een huisje 1 week vrij aan de prijs vind. Voor ed stal wil ik best 100 euro betalen als die dan toppie is, maar minder mag ook (graag zelfs). Voor mezelf vind ik een simpele bungalow, stacaravan of een tent ook goed .

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:29

Jet schreef:
De stalling waar ik sta heeft een mini-camping erbij, 20 minuten stappen van het strand, heeft vast nog wel plek van de zomer. Het is in de kop van Noord Holland, wel een stuk rijden, maar dichterbij dan Texel. Je mag 's zomers van 18.00 tot 9.00 het strand op, dus dat valt ook nog wel mee. Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Hmm wat gemeen zeg, dan hebben jullie een uur langer dan ons Haha!
Wij mogen vanaf 19.00 tot 09.00 het strand op.

Je kunt ook even bellen naar de manege waar Flair staat, er zijn wel slaapplaatsen maar ik weet niet of ze deze ook aanbieden wanneer je daar vakantiestalling hebt. ( www.manegebruin.nl ) Anders zit er een paar meter verderop een hotel, maar dat is natuurlijk weer duurder.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:30

Anoukie schreef:
Britty, Lonnie, ik hebjullie pb ontvangen, bedankt! Ik heb het even doorgestuurd naar Koortje, die heeft toch de organisatie op zich genomen Haha!. Eigenwijs Knipoog.

Verward I need help!

Citaat:
Voor ed stal wil ik best 100 euro betalen als die dan toppie is, maar minder mag ook (graag zelfs). Voor mezelf vind ik een simpele bungalow, stacaravan of een tent ook goed .

Ehm 100 Euro? Voor een week?? Ik niet dus! Tent en bungalow e.d. idd prima...

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:33

koortje, ik heb je al een bericht terug gestuurd. Ik denk dat je in de stal waar ik je het adres van gegeven hebt geen € 200,00 kwijt bent hoor! ook niet voor de stal-weide. Je kan er wel gezellig bij je paard slapen! in een houten hutje...

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:35

Oh ja, je kunt ook Cloris even pben, zij staat op een manege in Callantsoog waar erg veel campings op loopafstand zijn.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:40

Kijk, dit gaat de goede kant op zo!
Britty ik had je pb gehad. Flair, ik zal ook ff een pb aan Cloris sturen idd, en naar jouw manege een mail.

Tjee, ben al zowat de hele dag hiermee bezig op mn werk Bloos! Bloos! Gelukkig had ik vandaag bijna geen werk liggen, jeetje.... Bloos!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:41

In Callantsoog gelden trouwens dezelfde tijden als in Den-Helder zomers, van 19.00 tot 09.00 dus Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:44

Overigens, in de periode die jullie willen -hoogzomer- wil je waarschijnlijk ook niet overdag op het paard zitten. Stel dat het overdag zo tussen de 25/30 graden is dan is het veel fijner om 's avonds lekker te rijden.

Tussen Katwijk en Noordwijk mag je altijd rijden, alleen hoogzomer wil je dat niet overdag Haha! Cool (tussen Katwijk en Noordwijk is overigens maar een stukje van een kilometer of 7 dus je bent zo op en neer gereden).

Noordwijkerhout is misschien ook een idee (Manege Bakker of Smit). Dan heb je eerst een stuk duin/bos en daarna strand. Dit strand mag je ook altijd op (maar weer: erg aangenaam rijden is het niet met 30 graden, 15:00u 's middags en veel toeristen op het strand Haha!).

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:09

Daar heeft Apple gelijk in... en ik hoop dat jullie paarden goed hond en vlieger mak zijn? Daar stikt het namelijk van Haha!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:12

En kinderen met plastic schepjes en emmertjes Haha!
Rillingen over mijn rug krijg ik ervan Bloos
(komt misschien ook omdat ik dit weekend een strontvervelende kleuter heb gezien.. )

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:12

Volgens mij kun je ook in Zandvoort of Egmond aan zee met de paarden op vakantie.

Lekker de duinen in of 's avonds een strandrit maken.
Een voordeel is dat je de tijd die je niet op het paard zit een bezoekje kan brengen aan Amsterdam, Haarlem of Alkmaar.

Ook veel shoppen en stappen dus.

ankyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:13

manege van poelenburg in schoorl (dicht bij Alkmaar)

adres:
manege van poelenburgh
duinweg 129
1871 AH Schoorl
tel:072-5092149

of kijk op de website www.poelenburgh.nl/

groetjes ankyfan(kelly)

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 20:04

ik heb koortje ook gepb't nu, mar lees dat t ni nodig was Haha! overigenes, rondom die manege liggen hardtikke veel campings, bungalows en op het terrein zelf zijn ook huisjes maar die zullen wel duurder zijn. Mmijn ouders zitten zelf al jaaaaaren op de campinng naast (= dus op 2 min afstand!) van de manege

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:43

Ja Anouk had hem al doorgestuurd aan mij.
Tot zover iedereen bedankt voor de hulp en pb`s en adressen!!!

De accomodatie van Britty is tot nu toe nog erg positief. Ziet er heel leuk uit, mensen aan de telefoon erg aardig, hij zou me de prijzen meteen terugmailen. De andere opties gaan we natuurlijk ook nog doornemen, en we staan nog steeds open voor alle tips en ervaringen van mensen zelf

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:18

Hey Koortje, heb je nog wat gehoord van Terhofstede?

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:55

Toevallig zat ik net op de site van voorne trail
Moet je even met google zoeken.
is bij mij in de omgeving,
is echt prachtig

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 17:58

Britty schreef:
Hey Koortje, heb je nog wat gehoord van Terhofstede?

Koortje zit volgens mij nog in Parijs, maar we hebben beide een email ontvangen met prijzen e.d., daar zullen we dit weekend eens over gaan praten !

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:25

Ik ben nu net terug van Parijs... Verdrietig
Ik had hun het email adres van mn werk gegeven, dus die zie ik maandag pas weer...
Vielen de tarieven mee Anouk?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 10:21

Ik vond de overnachtingsprijzen voor onszelf vrij hoog. Maar we kijken wel even of het haalbaar is. Heb je het al gelezen?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:51

Ik heb je een mailtje naar je werk gestuurd Anouk...!

Nu het vervoer nog...
Lijkt me verstandig pas te reserveren als we daadwerkelijk vervoer hebben..?